Έκθεση τάσεων 2023 από το Instagram.

Τώρα είναι η σειρά του Instagram να προσφέρει πληροφορίες για το 2023, βάσει μιας ετήσιας μελέτης των χρηστών του Gen Z σε συνεργασία με το WGSN, ένα δίκτυο πρόβλεψης και ανάλυσης τάσεων.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

“Από την οικονομική αναγέννηση μέχρι την αυξημένη πολιτική συμμετοχή, συγκεντρώσαμε τα βασικά θέματα και τους κορυφαίους δημιουργούς που θα καθοδηγήσουν και θα διαμορφώσουν την κουλτούρα τη νέα χρονιά”, αναφέρεται στην έκθεση. “Ενώ αυτή η έκδοση της έκθεσης τάσεων καλύπτει θέματα όπως η μόδα, η ομορφιά, το Web3, τα ραντεβού και πολλά άλλα, στην ουσα κυριαρχεί η επικοινωνία και η επαφή”.

Για τα μέρη που αφορούν κυρίως τη βιομηχανία κοσμημάτων, η έκθεση μας λέει πολλά πράγματα που ήδη γνωρίζουμε. Για παράδειγμα, η γενιά Z ενδιαφέρεται για τη βιωσιμότητα και της αρέσει να ψωνίζει από αλτρουιστικές μάρκες. Υπάρχουν όμως μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία και οι επιχειρήσεις που επιδιώκουν να συνδεθούν με τους πιθανούς καταναλωτές της γενιάς Z (αλλά και των μεγαλύτερων γενεών) μπορεί να το βρουν χρήσιμο να τη διαβάσουν. Ακολουθεί μια ματιά στα πιο χρήσιμα σημεία.

Ανακυκλωμένα προϊόντα και βιωσιμότητα

Εκείνες οι μάρκες που βροντοφωνάζουν ότι τα προϊόντα τους κατασκευάζονται με τη χρήση ανακυκλωμένων μετάλλων και βιώσιμων υλικών έχουν ένα προβάδισμα εδώ. Η γενιά Z ενδιαφέρεται για τη βιωσιμότητα. Περισσότεροι από τους μισούς από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να φτιάξουν μόνοι τους τα ρούχα τους το 2023. Και πολλοί είναι συνειδητοποιημένοι ως προς τον προϋπολογισμό και ενδιαφέρονται για το thrifting. Αν και αυτό μπορεί να μην ακούγεται κατάλληλο για πολλούς κοσμηματοπώλες. Τόσο ο βιώσιμος όσο και ο παντοτινός παράγοντας είναι βασικά σημεία που πρέπει να αναδείξετε στον καταναλωτή.

Ανάληψη δράσης κατά των κοινωνικών αδικιών

Η κοινωνική δικαιοσύνη παραμένει ένας σημαντικός παράγοντας για τους καταναλωτές της γενιάς Z. Ενώ μόνο το 30% είναι αρκετά μεγάλο για να ψηφίσει, οι υπόλοιποι μπορούν να επηρεάζουν με το πορτοφόλι τους. Αναζητούν μάρκες με παρόμοιες αξίες και δωρίζουν τα έσοδα σε σχετικούς σκοπούς. Επιπλέον, η υποστήριξη της αναπηρίας αποτελεί βασικό ζήτημα για τη Gen Z σύμφωνα με την έκθεση. Έτσι τρεις στους τέσσερις χρήστες με συμμετοχή στην έρευνα δήλωσαν την επιθυμία τους να είναι ακόλουθοι ενός influencer με αναπηρία.

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα