Διαμαντένιοι πίνακες.

Date

Οι διαμαντένιοι πίνακες της Reena Ahluwalia του Royalty Find Eternal Home.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Η καλλιτέχνης ζωγραφίζει με το χέρι κάθε καμβά εξυμνώντας την αδιάκοπη κληρονομιά κοσμημάτων της Ινδίας.

Στο πεδίο όπου η τέχνη και τα διαμάντια συγκλίνουν, λίγοι καλλιτέχνες έχουν ασκήσει μεγαλύτερη επιρροή από τη Reena Ahluwalia. Οι πιο πρόσφατοι πίνακές της αποτυπώνουν την ουσία της πολιτιστικής κληρονομιάς. Επίσης της προσωπικής ταυτότητας, της ιστορίας και των επικών διαμαντένιων κοσμημάτων περισσότερο από ό,τι οι περισσότεροι θα μπορούσαν να ονειρευτούν.

Η διάσημη καλλιτέχνης και σχεδιάστρια κοσμημάτων που κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες παρουσίασε αυτές τις απεικονίσεις του μαχαραγιά και της μαχαρανί της βασιλικής Μισόρης. Είναι διακοσμημένες με πολύτιμους λίθους, και γνωστοποίησε την απόκτησή τους από το Μουσείο Κρυστάλλων C. Krishniah Chetty στην Ινδία.

Τα έργα αυτά δεν είναι απλώς πίνακες. Είναι μια ζωντανή μαρτυρία για τη διασύνδεση της ταυτότητάς μας με τους φυσικούς πολύτιμους λίθους. Επίσης με τα κοσμήματα που μας κοσμούν και την αντανάκλαση των ιστοριών που φέρουν.

Reena Ahluwalia

Η έμπνευση της Ahluwalia για αυτούς τους πλούσιους καμβάδες πηγάζει από μια βαθιά γοητεία για τη δύναμη των κοσμημάτων ως μορφή αυτοέκφρασης και ταυτότητας. Η εκτεταμένη ιστορική της έρευνα και η καλλιτεχνική εξερεύνηση των πολύτιμων λίθων κατέληξαν σε αυτούς τους πίνακες, που ετοιμάζονται εδώ και χρόνια. Επιλέγει βασιλικές προσωπογραφίες, πλούσιες σε αποχρώσεις, ιστορία και συμβολισμούς. Έτσι η Ahluwalia επανασυνδέει τη μεγαλοπρέπεια του παρελθόντος με τις ευαισθησίες του παρόντος. Δημιουργεί μια αφήγηση που αντηχεί στο πέρασμα του χρόνου.

Οι πίνακες, ο κάθε ένας από τους οποίους έχει διαστάσεις 60 x 40 ίντσες και είναι σχολαστικά ζωγραφισμένοι στο χέρι σε καμβά. Εξυμνούν την αδιάσπαστη κληρονομιά των κοσμημάτων της Ινδίας και τη διαρκή σημασία αυτών των πολύτιμων λίθων στο πολιτιστικό μωσαϊκό. Ο μαχαραγιάς και η μαχαρανί κοσμούνται με ιστορικά ακριβή κοσμήματα. Ενώ τα σώματά τους είναι ντυμένα με διαμάντια, αναδεικνύοντας τη μεγαλοπρέπεια και την κομψότητα του Βασιλείου του Mysore στην Ινδία.

Κάθε κομμάτι αφηγείται μια ιστορία δύναμης, αγνότητας και την πλούσια ιστορία της ινδικής βασιλικής οικογένειας.

Το πορτρέτο του μαχαραγιά του Mysore είναι λεπτομερές με μια πλούσια συλλογή ιστορικών κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων. Διαθέτει ένα περιδέραιο από διαμάντια κομμένα σε παλιό ορυχείο από την Golconda της Ινδίας, σε συνδυασμό με σταγόνες από σμαράγδια Κολομβίας. Ανάμεσα στα στολίδια είναι ένα κολιέ με χάντρες σπινέλι από το Badakhshan.

Παρουσιάζει επίσης το διάσημο περιδέραιο Order of Gandaberunda, στολισμένο με ρουμπίνια και φυσικά διαμάντια από τη Βιρμανία. Μαζί με ένα χαρακτηριστικό περιδέραιο που συνδυάζει ένα χρυσό Gandaberunda (δικέφαλο πουλί) με ένα νύχι τίγρης. Επίσης ενισχυμένο από τη φυσική γούνα της τίγρης και ένα σμαράγδι καμποτσόν.

Στα έργα τέχνης περιλαμβάνεται επίσης ένα πλούσια διακοσμημένο με πολύτιμους λίθους σπαθί. Με λαβή σε σχήμα Yal (μυθικό θηρίο), που χρονολογείται από την περίοδο μεταξύ 1790 και 1810 στο Mysore ή Tanjore.

Απεικονίζεται επίσης ένα δαχτυλίδι με ένα διαμάντι Golconda που περιβάλλεται από σμαράγδια Κολομβίας. Ακόμη και διακοσμήσεις τουρμπάνων κατασκευασμένες από διαμάντια Golconda, ρουμπίνια και μαργαριτάρια. Αλλά η στολή του μαχαραγιά ολοκληρώνεται με ένα ολόσωμο, πολύκλωνο περιδέραιο από μαργαριτάρια και σμαράγδια,. Ακόμη μια μπάντα για το μπράτσο που συνδυάζει διαμάντια, ρουμπίνια και σμαράγδια. Επίσης και ένα σημαντικό χρυσό κάλυμμα κεφαλής τίγρης από τον θρόνο του Tipu Sultan, που ανήκει στη βασιλική συλλογή του 1785.

Ο πίνακας της Μαχαράνι του Μισόρ είναι επίσης πλούσια διακοσμημένος με μια σειρά από ιστορικούς πολύτιμους λίθους και κοσμήματα.

Διαθέτει κάλυμμα κεφαλής που είναι επικαλυμμένο με φυσικά διαμάντια, ρουμπίνια της Βιρμανίας και σμαράγδια της Κολομβίας. Περιλαμβάνει επίσης ωτοασπίδες του 17ου αιώνα, σετ με ρουμπίνια και διαμάντια από τη συλλογή Al Saba. Επίσης ένα υπέροχο κολιέ που συνδυάζει διαμάντια κομμένα σε παλαιά ορυχεία από την Golconda με ρουμπίνια της Βιρμανίας.

Απεικονίζεται επίσης ένα κολιέ Manga malai με ρουμπίνια, σμαράγδια και κομμάτια διαμαντιών από τη Βιρμανία σε πλαίσιο Kundan του 19ου αιώνα. Μια καρφίτσα του 18ου αιώνα με διαμάντια, ρουμπίνια και σμαράγδια. Χρυσά βραχιόλια από τον 17ο έως τον 18ο αιώνα. Ένα χρυσό ραντιστήρι με ροδόνερο CKC. Μια ζώνη μέσης με πολύτιμους λίθους, που χάρισε στη βασίλισσα Αλεξάνδρα ο Chamarajendra Wadiyar X το 1875. Όλα αυτά εμπλουτίζουν περαιτέρω το ζωντανό πορτρέτο.

Αυτά τα αριστουργήματα έχουν βρει την κατάλληλη στέγη στο Μουσείο Κρυστάλλων C. Krishniah Chetty στο Bengaluru της Ινδίας. Αυτό το ιδιωτικό μουσείο είναι ένας θησαυρός της τέχνης, των πολύτιμων λίθων και της ιστορίας των κοσμημάτων. Με επίκεντρο τις περιοχές Deccan και Carnatic της Κεντρικής και Νότιας Ινδίας. Το μουσείο γιορτάζει επίσης την 150ετή κληρονομιά των κοσμηματοπωλών C. Krishniah Chetty, που φημίζονται για την εξυπηρέτηση περισσότερων από είκοσι ενός βασιλικών κοινοτήτων στην Ινδία, συμπεριλαμβανομένου του Βασιλείου του Mysore.

Ο Dr. C. Vinod Hayagriv είναι ένας εκλεκτός γνώστης της τέχνης, συλλέκτης και ένα από τα πιο διάσημα σύμβολα κοσμημάτων της Ινδίας. Διευκόλυνε την απόκτηση αυτών των πινάκων για το μουσείο. Η αφοσίωσή του στη διατήρηση αλλά και προβολή της πλούσιας κληρονομιάς του ινδικού κοσμήματος και της τέχνης διασφαλίζει ότι οι πίνακες αυτοί θα εμπνέουν και θα μαγεύουν τους επισκέπτες για τις μελλοντικές γενιές.

Η Ahluwalia περιγράφει το έργο της ως μια γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος.

Μια υπενθύμιση της βαθιά ριζωμένης σημασίας των φυσικών πολύτιμων λίθων στον ινδικό πολιτισμό. Κάποτε κοσμούσαν βασιλικές οικογένειες και τώρα αποτελούν μέρος συλλογών μουσείων ή ιδιωτικής ιδιοκτησίας, τα κοσμήματα αυτά συμβολίζουν κάτι περισσότερο από χλιδή – μεταφέρουν ιστορία, πολιτισμό και προσωπική δύναμη. Μέσα από την τέχνη της, η Ahluwalia μας καλεί να αναλογιστούμε τη λάμψη μας, βλέποντας τους εαυτούς μας ως τους σύγχρονους Μαχαραγιάδες και Μαχαρανί της ζωής μας, ανθεκτικούς και λαμπερούς όπως οι πολύτιμοι λίθοι που έχουν αντέξει στις πιέσεις του χρόνου για να αποκαλύψουν την πραγματική τους ομορφιά.

Εξασφαλίζοντας τη θέση τους στο Μουσείο Κρυστάλλων C. Krishniah Chetty, οι πίνακες αυτοί εγγυώνται ότι η κληρονομιά του μαχαραγιά και της μαχαρανής του Mysore και η διαχρονική γοητεία των κοσμημάτων που καθόρισαν τη βασιλεία τους θα συνεχίσουν να γοητεύουν και να εμπνέουν. Το όραμα και η καλλιτεχνική δεινότητα του Ahluwalia διασφαλίζουν ότι η ιστορία, η κληρονομιά και η συμβολική δύναμη αυτών των βασιλικών μορφών θα διαρκέσει, προσκαλώντας τις μελλοντικές γενιές να εξερευνήσουν το πλούσιο μωσαϊκό του ινδικού πολιτισμού και τις προσωπικές αφηγήσεις που είναι συνυφασμένες με τα κοσμήματά του.

Πηγή: naturaldiamonds.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα