Κολιέ «Forever Macaroni» για την Ημέρα της Μητέρας.

Σχεδιασμένο για δώρο για τη Γιορτή της Μητέρας, το κολιέ «Forever Macaroni» διαθέτει ένα μόνο μακαρόνι από κίτρινο χρυσό 14 καρατίων, κρεμασμένο σε αλυσίδα.

Το New York-Ring Concierge συνεργάστηκε με την Kraft Mac & Cheese. Πήρε μια παιδική χειροτεχνία και τη μετέτρεψε σε ένα ενθύμιο για ενήλικες για τη Γιορτή της Μητέρας.

Πολλοί μπορεί να θυμούνται να δένουν αποξηραμένα ζυμαρικά σε σπάγκο ή νήμα για να φτιάξουν ένα κολιέ. Ήταν δώρο για τη Γιορτή της Μητέρας για τις μητρικές φιγούρες στη ζωή τους.

Τώρα, οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν για να αναβαθμίσουν το νοσταλγικό κολιέ. Έφτιαξαν ένα κομψό, εξελιγμένο αναμνηστικό από κίτρινο χρυσό 14 καρατίων.

Το περιορισμένης έκδοσης κολιέ «Forever Macaroni» διαθέτει ένα χρυσό μακαρόνι σε μια χρυσή αλυσίδα. Είναι συσκευασμένο σε ένα ξεχωριστό κουτί με την υπογραφή της Kraft Mac & Cheese σε ρουαγιάλ μπλε χρώμα.

Η ιδρύτρια του Ring Concierge, Nicole Wegman, χαρακτήρισε τη συνεργασία ως μια «διασκεδαστική ευκαιρία». Για να επανασχεδιάσει ένα βασικό παιδικό προϊόν μέσα από το πρίσμα των εξαιρετικών κοσμημάτων.

«Θέλαμε να πάρουμε το παιχνιδιάρικο πνεύμα του κλασικού κολιέ από μακαρόνια. Και να το μετατρέψουμε σε ένα κομψό κομμάτι που θα μπορούσε να φορεθεί κάθε μέρα», δήλωσε η ίδια.

«Αυτή η συνεργασία συνδυάζει τη νοσταλγία, την πολυτέλεια και το στυλ. Το κάνει το τέλειο κομμάτι για τη μοντέρνα μαμά ή τη λάτρη του φαγητού στη ζωή σας».

Παρά το γεγονός ότι η τιμή του χρυσού ξεπερνά σήμερα τα 3.000 δολάρια ανά ουγγιά, το Ring Concierge και η Kraft έρχονται μαζί για να πουλήσουν το The Forever Macaroni για μόλις 25 δολάρια.

Οι προμήθειες, ωστόσο, δεν είναι απεριόριστες. Το Ring Concierge άρχισε να πωλεί το κολιέ την 1η του μήνα. Προσφέρεται αποκλειστικά στον ιστότοπο του λιανοπωλητή. Με μια νέα, περιορισμένη παρτίδα χρυσών μακαρονιών να διατίθεται στις 12 μ.μ. ώρα Ανατολικής Ευρώπης από την 1η έως την 6η Μαΐου.

Ενώ τα ζυμαρικά και τα ωραία κοσμήματα μπορεί να φαίνονται σαν ένα περίεργο ζευγάρι, δεν είναι. Αλλ η Ring Concierge δεν είναι η πρώτη εταιρεία που συνεργάζεται για να δημιουργήσει κοσμήματα για όσους θέλουν να κάνουν αυτή τη σύνδεση με τους υδατάνθρακες.

Τον Ιανουάριο του 2024, η Barilla επανέφερε τα ζυμαρικά σε σχήμα καρδιάς πριν από την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Έτσι λοιπόν συνεργάστηκε με την Alison Lou, η οποία δημιούργησε ένα σετ από δύο δαχτυλίδια που ονομάστηκε «Ring-a-Toni» για έναν ειδικό διαγωνισμό.

Πριν από αυτό, το 2017, η Alison Lou κυκλοφόρησε μια ολόκληρη συλλογή ζυμαρικών. Το θέμα ήταν το «Mama Mia», την οποία η μάρκα εξακολουθεί να πωλεί.

Το Delicacies Jewelry, το οποίο κατασκευάζει «καλαίσθητα κοσμήματα για τους λάτρεις του φαγητού», έκανε επίσης μια συνεργασία με την Barilla. Πουλάει επίσης κοσμήματα ζυμαρικών σε όλα τα σχήματα, μαζί με ζυμαρικά, βούτυρο, μπαγκέτες, πίκλες και άλλα.

Πηγή: nationaljeweler.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Μείνετε ενημερωμένοι! Εγγραφείτε στο newsletter μας!