Τάσεις στα ανδρικά κοσμήματα για την Ημέρα του Πατέρα.

Πάρτε πίσω τις κούπες και τις γραβάτες. Οι Αμερικανοί καταναλωτές αναζητούν να προσθέσουν περισσότερο νόημα στα δώρα τους για τη Γιορτή του Πατέρα, και οι σχεδιαστές κοσμημάτων και οι έμποροι λιανικής πώλησης δημιουργούν στοκ σε αντικείμενα που αποτυπώνουν ειλικρινή συναισθήματα και προσωπικές προτιμήσεις.

Οι κυριότερες τάσεις στα ανδρικά κοσμήματα είναι οι μοναδικές αλυσίδες, τα σύμβολα καθώς και τα μενταγιόν. Όπως λέει η Ann Grimmett, αντιπρόεδρος merchandising της Jared. Προβλέπει λοιπόν ότι η Jared και άλλα κοσμηματοπωλεία θα πουλήσουν πολύ κίτρινο ή λευκό χρυσό και ασήμι. Αλλά και μικτά υλικά όπως χάντρες και δέρμα για την Ημέρα του Πατέρα.

«Οι άνδρες αναζητούν κομμάτια που μπορούν να φορούν κάθε μέρα για πολλές περιστάσεις», λέει η Grimmett. «Θέλουν επίσης κομμάτια που τους φαίνονται προσωπικά ή έχουν ένα στοιχείο εξατομίκευσης».

Κολιέ 24k High-Polish Barrel Chain από την Jared.

Ένα δώρο που είναι μοναδικό ή διαφορετικό κατατάσσεται ως το πιο σημαντικό πράγμα για τους αγοραστές στις ΗΠΑ. Όπως λέει η ετήσια έρευνα για την Ημέρα του Πατέρα από την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου (NRF), ακολουθούμενο από ένα δώρο που δημιουργεί μια ιδιαίτερη ανάμνηση.

Ο Grimmett σημειώνει ότι ακόμη και με ένα δημοφιλές δώρο για τη Γιορτή του Πατέρα, όπως ένα ρολόι χειρός, η εξατομίκευση είναι δυνατή.

«Ανάλογα με το στυλ τους, μπορεί να τους αρέσει ένα κλασικό ρολόι με δερμάτινο λουράκι. Ή ένα ρολόι με περισσότερες λεπτομέρειες, όπως ένα ρολόι κατάδυσης ή ένα ρολόι αγώνων», λέει. « Επίσης και οι χρωματικές πινελιές στο καντράν είναι τάση στην κατηγορία των ρολογιών».

Τα κοσμήματα και τα αξεσουάρ με θέμα το γκολφ είναι συνήθως τα αγαπημένα για την Ημέρα του Πατέρα. Έτσι η μάρκα Rebel Nell με έδρα το Ντιτρόιτ παρουσίασε μια συλλογή περιορισμένης έκδοσης με κομμάτια που είναι κατασκευασμένα από υλικό που επαναχρησιμοποιήθηκε από τις μπλούζες των βοηθών που φοριούνται κατά τη διάρκεια του Rocket Classic, του ετήσιου τουρνουά γκολφ PGA Tour της πόλης.

«Στην Rebel Nell, πιστεύουμε στο να δίνουμε νέα ζωή σε υλικά που έχουν νόημα. Αλλά υπάρχει κάτι τόσο ιδιαίτερο σε αυτές τις μπλούζες», λέει η Amy Peterson, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας.

«Είναι ιστορία, έχουν αποτελέσει μέρος καθοριστικών στιγμών του τουρνουά. Και τώρα είναι μέρος μιας νέας ιστορίας, μιας ιστορίας που υποστηρίζει τις γυναίκες καθώς ξαναγράφουν το μέλλον τους».

Αντικείμενα της συλλογής Rebel Nell x Rocket Classic, η οποία περιλαμβάνει επίσης μανικετόκουμπα Greg σε χρυσό ή ασημί χρώμα.

Η νέα συλλογή της Rebel Nell περιλαμβάνει κολιέ, βραχιόλια, μανικετόκουμπα, μπρελόκ, επιλογές ποτών και εργαλεία divot. ‘Ολα κατασκευασμένα στο Ντιτρόιτ από γυναίκες με εργασιακά προβλήματα. Κάθε αντικείμενο έχει κατασκευαστεί για να διατηρήσει την υφή, το χρώμα και τον χαρακτήρα του caddie bib. Και γιορτάζει την ενέργεια και τη συντροφικότητα του παιχνιδιού στο τουρνουά, λέει η Peterson.

Οι δαπάνες για τη γιορτή του πατέρα μπορεί να φτάσουν φέτος στο ιστορικό υψηλό των 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με την έρευνα του NRF (που διεξήχθη με την Prosper Insights & Analytics). Οι δαπάνες για τις γιορτές φτάνουν τα 22,4 δισ. δολάρια το 2024 και τα 22,9 δισ. δολάρια το 2023, δήλωσε η NRF.

«Οι Αμερικανοί αγκαλιάζουν τις σημαντικές παραδόσεις και τις γιορτές και αυτή τη Γιορτή του Πατέρα. Έτσι οι δαπάνες για δώρα και άλλα γιορτινά είδη αναμένεται να φτάσουν σε επίπεδα ρεκόρ». Όπως δήλωσε η αντιπρόεδρος του ομίλου για τη βιομηχανία και τις καταναλωτικές ιδέες, Katherine Cullen. «Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να αναγνωρίσουν τις πατρικές φιγούρες στη ζωή τους, οι λιανοπωλητές είναι προετοιμασμένοι με ιδέες δώρων, ειδικές προσφορές και βολικές επιλογές αγορών για να βοηθήσουν τους πελάτες να βρουν τα κατάλληλα δώρα».

Η πατρική φιγούρα που έχει τα πάντα μπορεί να βρει αυτό το μενταγιόν σφυρίχτρα Anita Ko. Έχει διαμάντια pavé και σμαράγδια το τέλειο αξεσουάρ.

Οι καταναλωτές σκοπεύουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 199,38 δολάρια ανά άτομο για την Ημέρα του Πατέρα. Δηλαδή σχεδόν 10 δολάρια περισσότερα από τον περσινό μέσο όρο των 189,81 δολαρίων, σύμφωνα με την έρευνα του NRF.

Οι άνθρωποι μεταξύ 35 και 44 ετών τείνουν να ξοδεύουν τα περισσότερα -278,90 δολάρια κατά μέσο όρο- από όλες τις ηλικιακές ομάδες για την Ημέρα του Πατέρα, ανέφερε το NRF. Προσθέτοντας ότι οι καταναλωτές αυτοί αυξάνουν τον προϋπολογισμό τους κατά 27 δολάρια κατά μέσο όρο σε σύγκριση με πέρυσι.

Μανικετόκουμπα με σχέδιο κουμπιού από φίλντισι του σχεδιαστή υψηλής κοσμηματοποιίας Martin Katz σε λευκό χρυσό 18 καρατίων.

Σχεδόν οι μισοί (48%) από όλους όσους ερωτήθηκαν από το NRF σχεδιάζουν να αγοράσουν ένα δώρο για τον πατέρα ή τον πατριό τους. Ενώ το ένα τέταρτο από αυτούς ψωνίζει για τον σύζυγό του. Εν τω μεταξύ, το 12% αγοράζει δώρο για τον γιο. Αλλά το 9% για τον αδελφό, το 8% για έναν φίλο και το 6% για τον παππού τους.

Παρόμοια με το 2024, οι διαδικτυακοί λιανοπωλητές είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός αγορών για τους Αμερικανούς καταναλωτές. Καθώς αναφέρονταισ το 41% στην έρευνα του NRF. Ακολουθούν τα πολυκαταστήματα (35%), τα εκπτωτικά καταστήματα (23%), τα εξειδικευμένα καταστήματα (22%) και οι τοπικές ή μικρές επιχειρήσεις (19%).

Πηγή: jckonline.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Μείνετε ενημερωμένοι! Εγγραφείτε στο newsletter μας!