Η διαδικτυακή παρουσία και οι διαφημίσεις των εμπόρων λιανικής επηρεάζουν τους Αμερικανούς καταναλωτές πριν προχωρήσουν σε αγορές. Σύμφωνα με έρευνα της Plumb Club.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 60% των καταναλωτών θεωρούν ότι είναι σημαντικό ή πολύ σημαντικό να επιλέξουν ένα κατάστημα λιανικής πώλησης με βάση την τρέχουσα αλλά και ενημερωμένη διαδικτυακή παρουσία του, ανακοίνωσε την Τετάρτη η Plumb Club. Τα στοιχεία προέκυψαν από την έρευνα Industry and Market Insight 2025 του οργανισμού. Η έρευνα διερεύνησε τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών.

Η διαφήμιση διαδραμάτισε βασικό ρόλο για τους αγοραστές για την επιλογή ενός καταστήματος λιανικής πώλησης. Με το 61% των ερωτηθέντων να προτιμά διαφημίσεις που επικεντρώνονται στο προϊόν, χωρίς μοντέλα. Εν τω μεταξύ, το 25% δήλωσε ότι συνδέθηκε περισσότερο με διαφημιστικό υλικό που περιείχε αναγνωρίσιμα μοντέλα. Οι διαφημίσεις με εικόνες μόδας αξιολογήθηκαν ως οι λιγότερο επιδραστικές, με μόλις το 14% των καταναλωτών να απαντούν θετικά. Η πλειοψηφία, το 58% θεώρησε σημαντικό ή ακόμη πολύ σημαντικό για τους λιανοπωλητές να επιδεικνύουν ποικιλία. Αλλά και συμμετοχή στη διαφήμιση και την ηλεκτρονική τους παρουσία. Μια αύξηση 3% από την έρευνα του 2023.
Περίπου το 82% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι η γνώση των διαπιστευτηρίων, των πιστοποιητικών ή της εκπαίδευσης του πωλητή σχετικά με το προϊόν ήταν σημαντικός παράγοντας πριν από την αγορά. Πρόκειται για αύξηση κατά 3% σε σχέση με την προηγούμενη μελέτη.
Το Plumb Club διεξήγαγε τη μελέτη σε συνεργασία με την Paola De Luca και την εταιρεία ερευνών Qualtrics. Οι ερευνητές πραγματοποίησαν δημοσκόπηση σε 2.000 καταναλωτές από μια δημογραφικά αλλά και ψυχογραφικά μικτή δειγματοληψία σε όλες τις ΗΠΑ. Σε ηλικίες 25 έως 60 ετών, με εισόδημα νοικοκυριού άνω των 75.000 δολαρίων. Οι οργανισμοί θα παρουσιάσουν τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας στις 7 Ιουνίου στο JCK Las Vegas.
Πηγή: rapaport.com