WWF. Οι εταιρείες κοσμημάτων και ρολογιών πρέπει να είναι πιο διαφανείς.

Η βιομηχανία κοσμημάτων και ρολογιών εξακολουθεί να υστερεί σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, αναφέρει το Παγκόσμιο Ταμείο για τη Φύση (WWF) σε έκθεσή του σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των εμπορικών σημάτων.

Η ιχνηλασιμότητα και η διαφάνεια είναι σε χαμηλότερο επίπεδο από εκεί που θα έπρεπε να είναι. Αλλά οι θυγατρικές των μεγαλύτερων ομίλων πολυτελείας τα καταφέρνουν καλύτερα από τις ιδιωτικές ετικέτες. Αυτά ανέφερε η φιλανθρωπική οργάνωση για την προστασία της φύσης νωρίτερα αυτό το μήνα σε μια έκθεση με τίτλο “Ώρα για αλλαγή”.

Η δέσμευση των ενδιαφερόμενων μερών είναι επίσης περιορισμένη, σύμφωνα με το WWF. Το οποίο κατέταξε 21 γνωστές μάρκες ρολογιών και κοσμημάτων πολυτελείας με βάση τις προσπάθειες που περιλαμβάνουν στρατηγικές βιωσιμότητας, δράση για το κλίμα, βιοποικιλότητα και διαχείριση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

“Οι περισσότερες εταιρείες δεν εμπλέκουν ακόμη τους προμηθευτές, τους εργαζομένους και τους καταναλωτές τους με στοχευμένο και ολοκληρωμένο τρόπο στις προσπάθειές τους για βιωσιμότητα”, ανέφερε η ελβετική μη κυβερνητική οργάνωση (ΜΚΟ).

Πολλές βρίσκονται “ακόμη στην αρχή στους τομείς του νερού, της βιοποικιλότητας, της διαχείρισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Καθώς και της εφαρμογής κυκλικών προσεγγίσεων”, πρόσθεσε.

Οι θυγατρικές μεγαλύτερων επιχειρήσεων έχουν επωφεληθεί από τις προσπάθειες σε επίπεδο ομίλου, συνεχίζει η έκθεση. Η Pomellato που ανήκει στην Kering έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία του κλάδου. Κέρδισε το επίπεδο αξιολόγησης “φιλόδοξο” μαζί με τις Tiffany & Co. και Bulgari της LVMH. Επίσης και τις IWC Schaffhausen, Cartier και Panerai της Richemont και την Boucheron της Kering.

Ωστόσο, οι εταιρείες ρολογιών της Richemont A. Lange & Söhne, Jaeger-LeCoultre και Vacheron Constantin βρέθηκαν μόνο στην κατηγορία “ανώτερο μεσαίο πεδίο”. Όπως και οι εταιρείες Omega, Tissot, Swatch και Longines του ομίλου Swatch. Η TAG Heuer της LVMH έλαβε επίσης αυτή τη βαθμολογία. Το ίδιο και η Breitling που ανήκει σε ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια και το δανέζικο κοσμηματοπωλείο Pandora.

Η οικογενειακή εταιρεία κατασκευής ρολογιών και κοσμημάτων Chopard έλαβε μια κατάταξη “χαμηλότερου μεσαίου επιπέδου”. Μαζί με τις άλλες ιδιωτικές μάρκες Audemars Piguet και Rolex. Η μόνη μάρκα που έλαβε τη βαθμολογία “καθυστερημένος, αδιαφανής” ήταν η Patek Philippe, μια άλλη οικογενειακή ελβετική ωρολογοποιία.

“Ενώ η συνολική επίδοση της βιωσιμότητας του τομέα των ρολογιών και των κοσμημάτων αφήνει πολλά περιθώρια για να γίνουν αποδεκτά, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, υπάρχουν μεμονωμένες μάρκες που έχουν ήδη ασχοληθεί διεξοδικά με θέματα βιωσιμότητας και έχουν αναπτύξει προσεγγίσεις και μέτρα που μπορούν να χρησιμεύσουν ως παραδείγματα για άλλους ενδιαφερόμενους του κλάδου”, αναφέρεται στην έκθεση.

Οι βαθμολογίες αντιπροσώπευαν βελτίωση σε σχέση με την τελευταία έκθεση του 2018, όταν το WWF επέκρινε τα περιβαλλοντικά πρότυπα του κλάδου και κατέταξε οκτώ μάρκες στη χαμηλότερη θέση.

Πηγή: rapaport.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

διαβαστε
περισσοτερα

Μείνετε ενημερωμένοι! Εγγραφείτε στο newsletter μας!