Το ασήμι μπορεί να προσφέρει μια εντυπωσιακή εμφάνιση σε ένα ελάχιστο ποσοστό του κόστους του χρυσού σε πολλές περιπτώσεις. Και μερικές από τις πιο αγαπημένες μάρκες του κλάδου είναι οπαδοί του. Προσφέρουν λοιπόν μια πληθώρα εντυπωσιακών κοσμημάτων από ασήμι.
Αλλά σε έναν καταναλωτικό κόσμο που συχνά ενδιαφέρεται για το κύρος, αρκεί άραγε το ασήμι. Η Emili Vesilind, συν-παρουσιάστρια του podcast Rough Cut για κοσμήματα, με εντυπωσίασε με τις σκέψεις της στο Substack σχετικά με τον τρόπο παρουσίασης και πώλησης του ασημιού στους πελάτες.
Σίγουρα, είναι συχνά το λιγότερο ακριβό μέταλλο και οικονομικά λιγότερο πολύτιμο από το χρυσό. Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχει και λιγότερη αξία. Η Vesilind υποστηρίζει ότι η χρήση της ετικέτας «demi-fine» για το ασήμι (και δεν μιλάμε για επιχρυσωμένο ασήμι ή vermeil, τα οποία κατηγοριοποιούνται με ακρίβεια με αυτόν τον τρόπο) δεν είναι η μεταχείριση που αξίζει αυτό το πολύτιμο μέταλλο.
«Οι περισσότεροι λάτρεις των κοσμημάτων με τους οποίους έχω μιλήσει για αυτό το θέμα θεωρούν τα demi-fine vermeil ή τα επιχρυσωμένα κομμάτια χρυσού. Για αυτούς, το να αποκαλείται το ασήμι «demi-fine» είναι στην πραγματικότητα παραπλανητικό. Και τελικά βλάπτει τους λιανοπωλητές, επειδή η ετικέτα υποδηλώνει ότι το ασήμι δεν είναι «πολύτιμο κόσμημα». Είναι demi. Είναι ελαφρύ πολύτιμο κόσμημα», γράφει η Vesilind.
«Και λαμβάνοντας υπόψη την εκρηκτική ανάπτυξη της κατηγορίας των ασημένιων κοσμημάτων —που τροφοδοτείται από το ανανεωμένο ενδιαφέρον για συλλεκτικά ασημένια κοσμήματα σχεδιαστών όπως η Elsa Perretti για την Tiffany & Co., η Vivianna Torun Bülow-Hübe, ο Georg Jensen και η Margot de Taxco— είναι μια αρκετά αδύναμη δικαιολογία για να συνεχίσει να υφίσταται», συνεχίζει ο Vesilind. «Σύμφωνα με το Jewelers Collective, το 53% των λιανοπωλητών κοσμημάτων ανέφεραν αύξηση των πωλήσεων ασημένιων κοσμημάτων το 2024, σε σύγκριση με το 2023».
Το γεγονός ότι κάτι είναι μια λιγότερο ακριβή εναλλακτική λύση δεν το καθιστά «φθηνό». Τα ασημένια κοσμήματα μπορούν να είναι πλούσια τόσο σε στυλ όσο και σε ουσία. Όπως αποδεικνύεται από τα κομμάτια που παρουσιάζονται εδώ.
Αναγνωρίζετε ένα καλό κόσμημα από ασήμι όταν το κρατάτε στα χέρια σας. Είναι λείο, κρύο και έχει μια βαριά αίσθηση που είναι θεσπέσια.
Η τοποθέτηση χοντρών ασημένιων κοσμημάτων στις βιτρίνες σας είναι επίσης μια καλή στρατηγική για την περίοδο των εορτών. Καθώς η Γενιά Z φαίνεται να είναι εμμονική με όλα όσα προέρχονται από τη δεκαετία του ’90 και τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει;
Πηγή: jckonline.com