Η Aida Leisure, ιδρύτρια και ιδιοκτήτρια της DBS Fine Jewelers στο St. Michaels, Md., δήλωσε ότι εκτίμησε τις εκπαιδευτικές συνεδρίες JCK Talks. Τη βοήθησαν να κατανοήσει τι νέο υπάρχει όσον αφορά τα διαμάντια εργαστηριακής καλλιέργειας.
“Το ενδιαφέρον μου γι’ αυτή την έκθεση είναι ο τρόπος προώθησης στην αγορά των διαμαντιών εργαστηριακής καλλιέργειας. Θα πρέπει να εμπίπτουν στην κατηγορία των εκλεκτών κοσμημάτων ή στη κατηγορία της fashion bridge;”, δήλωσε η ίδια.
Ο Dan Dement, ιδιοκτήτης του κοσμηματοπωλείου Stone Oak Jewelers στο Σαν Αντόνιο, δήλωσε ότι είναι “πολύ μεγαλύτερη η αποδοχή των διαμαντιών εργαστηριακής καλλιέργειας. Ο κόσμος έρχεται και τα ζητάει”.
Αλλά επιθυμεί μεγαλύτερη σαφήνεια όσον αφορά τις τιμές. “Οι τιμές είναι τρομακτικές”, δήλωσε ο Dement. “Δεν βλέπω πώς μπορούν να συνεχίσουν να πέφτουν με τον ρυθμό που πέφτουν. Αλλά νομίζω ότι είναι καιρός να υπάρξει κάποια σταθερότητα”.
Ο Jeffrey Cohen, είναι πρόεδρος της Craft Lab Grown Diamonds. Αναγνώρισε ότι οι τιμές δεν είναι στην ίδια κατεύθυνση με τη ζήτηση για διαμάντια εργαστηριακής καλλιέργειας, η οποία είναι αυξανόμενη.
“Αυτή τη στιγμή λοιπόν στην επιχείρηση εργαστηρίου βρισκόμαστε στην Άγρια Δύση”, δήλωσε. “Υπάρχουν άνθρωποι που είναι εκεί έξω και απορρίπτουν εμπορεύματα χωρίς να σκέφτονται τη μακροπρόθεσμη επένδυση. Αλλά έτσι αφαιρούν την αξία του προϊόντος. Οι καταναλωτές δεν το θέλουν καν τόσο φτηνό.”
“Ο κόσμος με ρωτάει πού είναι ο πάτος. Εγώ δεν ξέρω. Υπάρχει ακόμα το εργατικό κόστος. Δεν νομίζω ότι οι καταναλωτές θέλουν καν το προϊόν τόσο φτηνό”.
Ο Vinit Jobanputra, πρόεδρος της Sanghavi Solitaire, είπε ότι το κόλπο για να χειριστείς τα διαμάντια που καλλιεργούνται στο εργαστήριο είναι σαν να «πετάς με αλεξίπτωτο».
“Αγοράζεις γρήγορα, πουλάς γρήγορα”, είπε. “Αναπληρώνετε χαμηλότερα. Οι άνθρωποι που δεν πωλούν αρκετά γρήγορα δέχονται το μεγαλύτερο πλήγμα. Συνεχίζουμε λοιπόν να μειώνουμε τις τιμές. Θέλουμε να είμαστε οι φθηνότεροι”.
Σημείωσε ότι η τιμή των 3,12 ct. F VS1, 2.500 δολάρια πέρυσι τώρα είναι 1.250 δολάρια.
Ο Jobanputra είπε επίσης ότι τα περιθώρια λιανικής πώλησης για τα διαμάντια εργαστηριακής καλλιέργειας είναι τα ίδια. Αλλά περιμένει ότι αυτό θα αλλάξει καθώς εντείνεται ο διαδικτυακός ανταγωνισμός.
Ένα άλλο θέμα σε σχέση με τα διαμάντια που απασχολεί πολλούς συμμετέχοντες στην JCK: είναι οι πιθανές κυρώσεις στη Ρωσία.
Παρόλο που η πρόσφατη σύνοδος κορυφής της G7 δεν προέβη στην αναμενόμενη απαγόρευση των ρωσικών επεξεργασμένων πολύτιμων λίθων, οι συμμετέχοντες στο πάνελ “Natural Diamond Updates” της JCK προειδοποίησαν τους παρευρισκόμενους στην έκθεση να αναμένουν κυρώσεις.
Η Tiffany Stevens είναι η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Επιτροπής Ελέγχου των Κοσμηματοπωλών. Εξηγεί ότι ο παραδοσιακός τρόπος λειτουργίας των κυρώσεων των ΗΠΑ είναι ότι στην αρχή είναι μικρού βαθμού και στη συνέχεια τις “αναβαθμίζουν”.
Όλα αυτά σημαίνουν βελτιωμένη παρακολούθηση προέλευσης. “Το να γνωρίζουμε την προέλευση ενός διαμαντιού έχει γίνει όλο και πιο σημαντικό”. Δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της De Beers Al Cook στην τελετή εγκαινίων του περιπτέρου της εταιρείας του. Έτσι διαφήμιζε τις υπηρεσίες της εταιρείας για τον κώδικα προέλευσης.
Πρόσθεσε ότι η De Beers, όπως και ο υπόλοιπος κλάδος, έχει αφοσιωθεί στη βιωσιμότητα. Ακόμη και στη διακόσμηση του περιπτέρου της στο Λας Βέγκας. “Ακόμη και τα φυτά θα τα ξαναφυτεύσουν και θα τα δωρίσουν σε τοπικές οργανώσεις”.
Επίσης ένα άλλο θέμα συζήτησης ήταν η οικονομία. Οι αγοραστές της JCK συμφώνησαν γενικά ότι οι επιχειρήσεις κοσμημάτων έχουν πτώση. Αυτό σε σχέση με τις συναρπαστικές ημέρες του 2021 και του 2022. Αλλά ορισμένοι είπαν ότι οι πωλήσεις τους είναι ακόμη υψηλές, ειδικά στο υψηλό επίπεδο.
“Οι πελάτες αγοράζουν σαν τρελοί”, δήλωσε η Cathy Calhoun, ιδιοκτήτρια του Calhoun Jewelers στο Royersford, Pa. “Οι πωλήσεις ειδικών σχεδίων είναι πιο τρελές από ποτέ. Είναι δύσκολο να ανταπεξέλθουμε”.
Είπε ότι συνεχίζουν να αγοράζουν, αν και λίγο πιο “προσεκτικά” από ό,τι έκαναν στο αποκορύφωμα της πανδημίας.
Ο Mehul Shah είναι επικεφαλής της Shivani Gems στη Νέα Υόρκη. Πιστεύει ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να ξοδέψουν ξανά για κοσμήματα. “Μετά το COVID, υπήρξε μια έκρηξη στα ταξίδια”, είπε. “Αλλά τώρα έχει ηρεμήσει. Βλέπω τους ναύλους, είναι πολύ φθηνοί”.
Πηγή: jckonline.com