Το Σαλόνι επιβεβαιώνει την πορεία του καθώς και τη θέση του στην παγκόσμια σκηνή της ωρολογοποιίας, χάρη στην ελεγχόμενη ανάπτυξη και την κοινή άποψη.
Οι καινοτομίες ήταν πολυάριθμες, όπως και οι προσδοκίες. Το Watches and Wonders διπλασίασε τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και τη δημοσιότητα. Σκοπός είναι να συμβαδίσει με την ταχέως αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά ρολογιών (24,8 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα το 2022).
Η Watches and Wonders Geneva 2023 έκλεισε με αριθμούς ρεκόρ. Με 43.000 μοναδικούς επισκέπτες (22.000 το 2022) καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας. Ακόμη με 5.400 λιανοπωλητές, 125 εθνικότητες και 35.000 διανυκτερεύσεις. Ενώ ο αριθμός των τελικών καταναλωτών διπλασιάστηκε κατά τις πρώτες πέντε ημέρες.
Ο αριθμός των κοινοποιήσεων στα κοινωνικά δίκτυα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με 1,8 εκατομμύρια αναρτήσεις που ανέφεραν το #watchesandwonders. Με εκτιμώμενη εμβέλεια πάνω από 600 εκατομμύρια άτομα – πάνω από μισό δισεκατομμύριο – ένα ιστορικό υψηλό.
Αύξηση του αριθμού των επιχειρηματικών επισκεπτών
Ο Τύπος κατέγραψε αύξηση της συμμετοχής του πάνω από 50% με την επιστροφή των ασιατικών αγορών. Δηλαδή συνολικά 1.400 δημοσιογράφοι ήταν στη Γενεύη, με 13.000 εγγραφές για τις 1.800 συνεδρίες Touch & Feel. Έτσι μπόρεσαν να δουν και να χειριστο τις νέες κυκλοφορίες της χρονιάς. Για να μην αναφέρουμε τους 2.600 δημοσιογράφους που είχαν τη δυνατότητα παρακολούθησης ολόκληρου του προγραμματος online.
Οι λιανοπωλητές συγκέντρωσαν περισσότερα από 8.000 ραντεβού, επιβεβαιώνοντας την ακλόνητη απήχηση της ωρολογοποιίας σε όλες τις αγορές της. Ιδιαίτερα στην Ευρώπη, η οποία και μόνο αντιπροσώπευε το 70% των επισκεπτών.
Το ευρύ κοινό ανταποκρίθηκε μαζικά
Και τα 12.000 εισιτήρια εξαντλήθηκαν πριν από την έναρξη του Σαββατοκύριακου. Εκτός από τα στατιστικά στοιχεία, το Watches and Wonders απέδειξε την απήχησή του στη νέα γενιά. Καθώς το 25% των εισιτηρίων που πωλήθηκαν αγοράστηκε από άτομα κάτω των 25 ετών. Ο μέσος όρος ηλικίας των κατόχων εισιτηρίων ήταν τα 35 έτη.
Τους επισκέπτες γοήτευσε ιδιαίτερα η εμπειρία της LAB, η οποία τους προσέφερε ένα όραμα για το μέλλον της ωρολογοποιίας. Το Salon φέρνει έτσι κοντά και συνδέει δύο έως τρεις γενιές στο ίδιο σταυροδρόμι της ωρολογοποιίας.
Αυτός ο κόμβος επεκτείνεται πλέον πολύ πέρα από το Palexpo και προσφέρει στο Salon νέους ορίζοντες. Η εμπειρία “In the City” είναι ένα σημαντικό σημείο καμπής στην εξέλιξη του Watches and Wonders Geneva. Εμπλέκει την πόλη και το ευρύ κοινό που το προσελκύουν οι ειδικές εκδηλώσεις στις μπουτίκ και σε άλλα σημεία ενδιαφέροντος της πρωτεύουσας της ωρολογοποιίας. Η συναυλία των Avener γέμισε την προκυμαία. Έκανε τόσο τους ντόπιους όσο και τους διεθνείς επισκέπτες να χορεύουν στο ρυθμό των κινήσεων των ρολογιών.
Η Watches and Wonders εδραίωσε περισσότερο από ποτέ τη θέση της ως η διεθνής σύνοδος κορυφής της ωρολογοποιίας.
Η επόμενη Watches and Wonders την άνοιξη του 2024.
EXHIBITING BRANDS
A. LANGE & SÖHNE | ALPINA WATCHES | ANGELUS | ARNOLD & SON | BAUME & MERCIER | BEAUREGARD | BELL & ROSS | CARTIER | CHANEL | CHARLES ZUBER | CHARRIOL | CHOPARD | CHRONOSWISS | CYRUS GENÈVE | CZAPEK & CIE | FERDINAND BERTHOUD | FREDERIQUE CONSTANT | GRAND SEIKO | GRÖNEFELD | HAUTLENCE | HERMÈS | HUBLOT | HYSEK | IWC SCHAFFHAUSEN | JAEGER-LECOULTRE | LAURENT FERRIER | LOUIS MOINET | MONTBLANC | ORIS | PANERAI | PARMIGIANI FLEURIER | PATEK PHILIPPE | PEQUIGNET | PIAGET | REBELLION TIMEPIECES | RESSENCE | ROGER DUBUIS | ROLEX | RUDIS SYLVA | SPEAKE-MARIN | TAG HEUER | TRILOBE | TUDOR | U-BOAT | ULYSSE NARDIN | VACHERON CONSTANTIN | VAN CLEEF & ARPELS | ZENITH
Πηγή: www.europastar.com