Σταθερή καταναλωτική ζήτηση στην έκθεση JGW 2021

Σταθερή καταναλωτική ζήτηση στο JGW 2021.

Date

Οι εκθέτες ανέφεραν σταθερό ενδιαφέρον των καταναλωτών για κοσμήματα σε μέτριες τιμές και καλής ποιότητας στη φετινή έκθεση Jewellery & Gem WORLD του Χονγκ Κονγκ.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Οι εκθέτες ανέφεραν σταθερό ενδιαφέρον των καταναλωτών για κοσμήματα σε μέτριες τιμές και καλής ποιότητας στη φετινή έκθεση Jewellery & Gem WORLD του Χονγκ Κονγκ. Για πρώτη φορά άνοιξε τις πόρτες της στους τελικούς καταναλωτές, παράλληλα με τη βασική αγορά B2B της έκθεσης.

Τα μοντέρνα και προσιτά κοσμήματα σε κλασικά, καθημερινά σχέδια ήταν οι πρωταγωνιστές της έκθεσης Jewellery & Gem WORLD Hong Kong (JGW), από τις 17 έως τις 20 Σεπτεμβρίου στο Συνεδριακό και Εκθεσιακό Κέντρο του Χονγκ Κονγκ. Για πρώτη φορά στην ιστορία δεκαετιών του κλαδικού γεγονότος η έκθεση καλωσόρισε αγοραστές και λάτρεις των κοσμημάτων μαζί με το εμπορικό κοινό. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 300 προμηθευτές εκλεκτών πολύτιμων λίθων και κοσμημάτων. Την φυσική έκδοση της JGW, την οποία διοργάνωσε η Informa Markets Jewellery, συμπλήρωσε επίσης ένα ψηφιακό στοιχείο B2B, την JGW Virtual. Προσφέροντας online αναζήτηση προϊόντων με γνώμονα την ανακάλυψη για τους εμπορικούς αγοραστές έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Η JGW, γνωστή προηγουμένως ως έκθεση κοσμήματος και πολύτιμων λίθων του Σεπτεμβρίου στο Χονγκ Κονγκ, προσέφερε επίσης μοναδικές εμπειρίες και αξιοθέατα με τίτλο «I Love Jewellery».

Μέσα σε αυτές ήταν και μια τυχερή κλήρωση, σε συνεργασία με τις εταιρείες Fook Tai Jewellery Group Ltd, Karp Jewellery Mfg HK Ltd και Spinel House. Η JGW παρουσίασε ένα εξαιρετικό κίτρινο διαμάντι, συλλογές διαμαντένιων κοσμημάτων και πέτρες σπινέλιου καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης.

Η φετινή έκθεση περιελάμβανε επίσης προγράμματα περιεχομένου με παρουσιάσεις σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ και τη φωτογράφηση κοσμημάτων. Επίσης το styling κοσμημάτων από μαργαριτάρια Ταϊτής, τα λειτουργικά κοσμήματα, τις δημοπρασίες κοσμημάτων και τα μοντέρνα σχέδια κοσμημάτων jadeite.

Το Ινστιτούτο Κοσμήματος Hatton, από την πλευρά του, πραγματοποίησε στην έκθεση ζωντανές επιδείξεις κατασκευής κοσμημάτων. Όπως και συνεδρίες σφυρηλάτησης ασημένιων μενταγιόν και χρωματικής απόδοσης κοσμημάτων. Επίσης μια διαδραστική συνεδρία ζωντανής μετάδοσης στα μανδαρίνικα για το διαδικτυακό κοινό από την ευρύτερη περιοχή της Κίνας.

Οι επιχειρήσεις στη δια ζώσης έκθεση ήταν γενικά σταθερές. Οι εκθέτες δήλωσαν ότι τα κοσμήματα με διαμάντια, μαργαριτάρια και ασημένια κοσμήματα μεσαίων και χαμηλών τιμών κινήθηκαν ταχύτερα κατά τη διάρκεια της τετραήμερης εκδήλωσης. Σε ορισμένες εταιρείες υπήρξε ενδιαφέρον για αντικείμενα μεγάλης αξίας.

Δημοφιλή προϊόντα

Η Tori Ling της Nelson Jewellery Arts Co Ltd, είπε ότι τα δαχτυλίδια και τα σκουλαρίκια με διαμάντια και έγχρωμους πολύτιμους λίθους, ζαφείρια και ρουμπίνια ήταν ιδιαίτερα αγαπητά. Οι αγοραστές ξόδεψαν περίπου 2.000 HK$ (περίπου 257 δολάρια) και πάνω στην έκθεση.

Η έκθεση ήταν αρκετά καλή για εμάς. Είναι επίσης μια ευκαιρία για εμάς να εξερευνήσουμε περισσότερο την καταναλωτική αγορά. Φιλοξενήσαμε τόσο αγοραστές B2B όσο και αγοραστές B2C, αλλά κανένα από τους πελάτες μας στο εξωτερικό λόγω των ταξιδιωτικών περιορισμών. Οι κύριες αγορές μας είναι κυρίως οι ΗΠΑ, η Ευρώπη και η Αυστραλία, σημειώνει η Ling. Στη Nelson Jewellery υπήρξε επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για τις συλλογές κοσμημάτων υψηλής ποιότητας, αποκάλυψε αξιωματούχος της εταιρείας.

Ο Jackson Lee της Tedgold Co Ltd αναφέρει επίσης την μεγάλη ζήτηση για δαχτυλίδια και σκουλαρίκια με διαμάντια και μαργαριτάρια. Οι αγοραστές αισθάνονταν πιο άνετα να ξοδέψουν μεταξύ 3.000 HK$ (περίπου 386 δολάρια) και 4.000 HK$ (περίπου 514 δολάρια).

«Ήρθαν πολλοί πελάτες, αλλά η πλειονότητά τους ήταν τελικοί χρήστες σε αντίθεση με τους εμπορικούς αγοραστές. Σε αυτή την έκθεση, θα έλεγα ότι το 60% των πωλήσεών μας ήταν διαμάντια και το 40% ήταν μαργαριτάρια. Οι πελάτες προτιμούσαν κυρίως απλά σχέδια», αποκάλυψε η Lee.

Οι πωλητές που προσέφεραν μεγάλες εκπτώσεις, προσφορές buy-one-take-one και μπόνους πολλαπλών αγορών, είχαν επίσης μεγάλη κίνηση στα περίπτερά τους.

Ο Jerry Tang του χονδρεμπόρου Brilliant Diamond Jewellery Manufacturer Ltd δήλωσε ότι η εταιρεία του προσέφερε ειδικές τιμές. Τα μικρότερα κομμάτια διαμαντένιων κοσμημάτων που οι πελάτες μπορούν να συνδυάζουν μαζί πωλήθηκαν ταχύτερα για περίπου 1.500 HK$ (περίπου 193 δολάρια) και πάνω. Οι αγοραστές συνήθως αγόραζαν ένα ή δύο κομμάτια και επέστρεφαν την επόμενη ημέρα για περισσότερα. Η έκθεση ήταν γενικά καλή για εμάς, αναφέρει.

Οι κορυφαίες επιδόσεις της Vithal Trading (HK) Ltd ήταν τα διαμαντένια βραχιόλια χρώματος D. Σύμφωνα με τη Sabrina Lau από την πρώτη ημέρα της έκθεσης τελείωσαν. Τα βραχιόλια είχαν τιμή 15.000 HK$ (περίπου 1.929 δολάρια), την οποία χαρακτήρισε “χαμηλή” για βραχιόλια χρώματος D 3 καρατίων.

«Τα πήγαμε καλά στην έκθεση. Τα βραχιόλια και τα δαχτυλίδια μας ήταν τα πιο δημοφιλή μας προϊόντα. Πουλήσαμε κυρίως διαμαντένια προϊόντα και φιλοξενήσαμε πελάτες B2C που αγόρασαν κοσμήματα για δώρο ή για τον εαυτό τους».

Η Vithal Trading ετοίμασε τη συλλογή βραχιόλων χρώματος D ειδικά για την JGW 2021, εξήγησε η Lau. Πρόσθεσε ότι οι πελάτες B2B δεν έχουν απαιτήσεις συνήθως για διαμάντια υψηλού χρώματος. Οι αγοραστές B2C ωστόσο θα ζητούσαν διαμάντια με καλό χρώμα και πιστοποιητικό.

Η τιμή αποτελεί τεράστιο παράγοντα κατά την αγορά κοσμημάτων στην έκθεση, σύμφωνα με τη Sophia Man της LD Diamond and Jewellery Ltd. Οι αγοραστές θα ψάξουν για τις καλύτερες τιμές και τις τεράστιες εκπτώσεις. τα κοσμήματα πρέπει να είναι αξιοπρεπούς ποιότητας και να έχουν ελκυστικά σχέδια.

Ντόπιοι πελάτες προτιμούσαν δαχτυλίδια, βραχιόλια και σκουλαρίκια με διαμάντια που είχαν τιμή κάτω από 10.000 HK$ (περίπου 1.286 δολάρια). Οι υπερπόντιοι Β2Β αγοραστές της εταιρείας παραγγέλνουν συνήθως έγχρωμους πολύτιμους λίθους. Η μεγαλύτερη αγορά της είναι η Νοτιοανατολική Ασία, αποκάλυψε ο Man.

Η χονδρέμπορος διαμαντιών Beauty Gems υπολόγισε τα έτοιμα κοσμήματα μεταξύ των προτιμώμενων προϊόντων της στην JGW 2021. Ο Anirudha Khatod της εταιρείας δήλωσε ότι οι αγοραστές στο περίπτερό του ξόδεψαν περίπου 10.000 HK$ (περίπου 1.286 δολάρια) για μοντέρνα κομμάτια όπως διαμαντένια κολιέ με μενταγιόν αλφάβητο ή σταυρό.

Αν δουν ένα σχέδιο κοσμήματος που τους αρέσει και σε αυτή την τιμή (10.000 HK$), δεν χρειάζεται να σκεφτούν πάρα πολύ. Σε αυτή την έκθεση, οι αγοραστές θα αναζητήσουν ένα ελκυστικό σχέδιο σε μια καλή τιμή. Είναι διαφορετικά όταν πρόκειται για μια έκθεση Β2Β, όπου γίνονται πολύ περισσότερες διαπραγματεύσεις, σημείωσε ο Khatod.

Σταθερή καταναλωτική ζήτηση στο JGW 2021.

Ο Seiichiro Mihara της Imakei Pearl (Hong Kong) Ltd αποκάλυψε ότι η εταιρεία του πούλησε κυρίως σειρές από ιαπωνικά μαργαριτάρια Akoya 7,5 έως 9 χιλιοστών. Η Jackie Leung της J Ocean Pearl Jewellery Ltd δήλωσε ότι τόσο τα μαργαριτάρια της Νότιας Θάλασσας όσο και τα ιαπωνικά μαργαριτάρια Akoya σε μικρότερα μεγέθη κινήθηκαν καλά κατά τη διάρκεια της έκθεσης.

Η J Ocean άρχισε να προσφέρει ιαπωνικά μαργαριτάρια Akoya σε μικρότερα μεγέθη 6mm έως 7mm για να καλύψει τη ζήτηση της αγοράς για σκουλαρίκια. Αυτά τα μαργαριτάρια είναι ελαφρύτερα και έχουν ροζ χρώμα. Πολύ θηλυκά, συνέχισε η Leung, προσθέτοντας ότι οι εγχώριοι αγοραστές δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για τα ιαπωνικά μαργαριτάρια Akoya.

Οι έγχρωμοι πολύτιμοι λίθοι, αν και δεν ήταν πολύ δημοφιλείς στην έκθεση, απολαμβάνουν γενικά σταθερή ζήτηση στο εμπόριο. Τα σμαράγδια, ειδικότερα, συγκεντρώνουν την προσοχή και τις καλές τιμές παρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Οι τιμές έχουν μάλιστα αυξηθεί έως και 50% τον τελευταίο χρόνο. Ο κόσμος εξακολουθεί να αγοράζει, λόγω της ζωηρής πράσινης απόχρωσης του σμαραγδιού, που συμβολίζει την ελπίδα σε αβέβαιους καιρούς. Επίσης κι άλλοι έγχρωμοι πολύτιμοι λίθοι, όπως ρουμπίνια, ζαφείρια και λίθοι τανζανίτη, απολαμβάνουν επίσης σταθερή ζήτηση και τιμές.

Δεν περιμέναμε πραγματικά να πουλήσουμε εδώ, αλλά αναμένουμε πελάτες με τους οποίους μπορούμε να έρθουμε σε επαφή μετά την έκθεση. Ελπίζουμε να τους συναντήσουμε εδώ, ώστε να δουν τα προϊόντα μας, και ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να κάνουμε δουλειές μετά. Είναι σημαντικό να ερχόμαστε σε επαφή με δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες, λέει ο Irfan Takat. Ο Irfan Takat είναι διευθυντής του αντιπροσώπου σμαραγδιών Takat Gems (HK) Co.

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα