Οδηγός ανάπτυξης του instagram μιας επιχείρησης κοσμημάτων.

Ο απόλυτος οδηγός για την ανάπτυξη του λογαριασμού σας στο Instagram από το μηδέν. Το Instagram είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις κοσμημάτων. Μην την χάσετε επειδή δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, γράφει ο Emmanuel Raheb.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Ο αρθρογράφος Emmanuel Raheb μοιράζεται οκτώ συμβουλές για την ανάπτυξη ενός λογαριασμού Instagram από την αρχή. Από τη βελτιστοποίηση του βιογραφικού σας μέχρι τη συμμετοχή τοπικών επιρροών και τη δαπάνη χρημάτων για διαφήμιση.

Το Instagram έχει αλλάξει το παιχνίδι για τη βιομηχανία κοσμημάτων. Αν δεν χρησιμοποιείτε τη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσετε το κοινό σας και να οδηγήσετε νέα επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία.

Περισσότεροι από 1,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram κάθε μέρα. Σύμφωνα με το HootSuite, ενώ το 35% των χρηστών αναμένεται να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που είδε στην ροή του φέτος.

Όταν κάνετε τους υπολογισμούς, το Instagram μπορεί να έχει μεγαλύτερη εμβέλεια και αντίκτυπο από ό,τι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, οι εφημερίδες και τα περιοδικά μαζί. Επιπλέον, είναι ένα διαδραστικό μέσο. Μπορείτε να έχετε μια άμεση συνομιλία με τους πελάτες σας. Κανένα άλλο κανάλι διαφήμισης δεν σας παρέχει αυτό το επίπεδο ανατροφοδότησης από το κοινό σας. Είναι η δική σας ιδιωτική “ομάδα εστίασης”.

Αλλά η απλή δημιουργία ενός λογαριασμού στο Instagram δεν είναι αρκετή. Πρέπει να έχετε μια στρατηγική. Είναι δύσκολο να αναπτύξετε ένα κοινό από το τίποτα. Έτσι, από πού μπορείτε να ξεκινήσετε;

Ακολουθούν οκτώ ισχυροί τρόποι για να ξεκινήσετε έναν λογαριασμό Instagram όταν ξεκινάτε από το μηδέν.

1. Βελτιστοποιήστε το βιογραφικό σας στο Instagram.

Κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται το προφίλ σας στο Instagram, το πρώτο πράγμα που πιθανότατα θα διαβάσει είναι το βιογραφικό σας στο Instagram. Αυτό συμβαίνει ακόμη και πριν προβάλουν τις αναρτήσεις σας.

Οι άνθρωποι θέλουν να πάρουν μια ιδέα για το ποιοι είστε και τι είναι το κανάλι σας. Έχετε μόνο 150 χαρακτήρες για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας, οπότε κάντε κάθε λέξη να μετράει.

Ιδανικά, το βιογραφικό σας στο Instagram θα πρέπει να είναι μια σύντομη και περιεκτική περιγραφή για εσάς και το κοσμηματοπωλείο σας. Επίσης σε τι είδους κοσμήματα ειδικεύεστε και τι σας κάνει διαφορετικούς. Δεν έχετε πολύ χώρο, οπότε είναι καλύτερο να δημιουργήσετε ένα teaser. Στη συνέχεια να το συνδέσετε με μια σελίδα προορισμού στον ιστότοπό σας, όπου μπορείτε να εξηγήσετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να αναλύσετε λεπτομερώς γιατί είστε το ιδανικό μέρος για να αγοράσει κανείς ένα δαχτυλίδι αρραβώνων. Ακόμη και άλλα κοσμήματα για να γιορτάσει μια ξεχωριστή στιγμή.

2. Τοποθετήστε γεωγραφικές ετικέτες σε κάθε ανάρτηση.

Η τοποθέτηση γεωγραφικών ετικετών επιτρέπει σε όλους να γνωρίζουν την τοποθεσία στην οποία έγινε μια ανάρτηση. Ο σκοπός μιας γεωγραφικής ετικέτας είναι να διευκολύνει τους ανθρώπους που αναζητούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή να βρίσκουν υπερτοπικές αναρτήσεις.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε το όνομα της πόλης ή της κωμόπολής σας ή να προσδιορίσετε με ακρίβεια τη συγκεκριμένη τοποθεσία σας. Χρειάζονται μόνο λίγα επιπλέον λεπτά για να το κάνετε αυτό, αλλά οι περισσότεροι κοσμηματοπώλες δεν το κάνουν. Μπορείτε ακόμη να ζητήσετε από τους πελάτες σας να δημοσιεύσουν φωτογραφίες και βίντεο από το κατάστημά σας. Αλλά και να τους ζητήσετε να επισημάνουν με γεωγραφική ετικέτα την τοποθεσία.

Αυτή η στρατηγική μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματική με το λανσάρισμα μιας νέας συλλογής ή για να δημιουργήσετε buzz. Οι αλγόριθμοι του Instagram το λατρεύουν. Για κάτι σχετικά απλό, είναι εξαιρετικά ισχυρό.

3. Να έχετε ένα τακτικό πρόγραμμα δημοσιεύσεων.

Το Instagram επιβραβεύει τα προφίλ που δημοσιεύουν τακτικά. Στο ελάχιστο, ειδικά όταν το κανάλι σας έχει λιγότερους από χίλιους followers, θα πρέπει να δημοσιεύετε τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τις κανονικές αναρτήσεις εικόνων όσο και τις Instagram Stories και τα Reels.

Μόλις αναπτυχθείτε, μπορείτε να μειώσετε το πρόγραμμα δημοσιεύσεων, αλλά διατηρήστε ένα σταθερό πρόγραμμα τουλάχιστον κάθε δεύτερη μέρα.

Ο αλγόριθμος του Instagram έχει μόνο τόση “εμβέλεια”, δηλαδή μάτια για να παρουσιάζει περιεχόμενο μέσα στο feed κάποιου. Αυτό σημαίνει ότι τείνει να ευνοεί τους μικρότερους λογαριασμούς έναντι των πολύ μεγαλύτερων λογαριασμών. Θέλουν τα νέα προφίλ να κερδίσουν έδαφος και οι χρήστες να παραμείνουν στον ιστότοπο.

Όταν μόλις ξεκινάτε στο Instagram, έχετε ένα μικρό παράθυρο ευκαιρίας για να αποκτήσετε δυναμική.  Χρησιμοποιήστε το με σύνεση και ποστάρετε κάθε μέρα, όχι μία φορά την εβδομάδα.

4. Χρησιμοποιήστε διαδραστικά αυτοκόλλητα στα Instagram Stories.

Μια στρατηγική που έχουμε διαπιστώσει ότι λειτουργεί καλά είναι να χρησιμοποιείτε τα διαδραστικά αυτοκόλλητα του Instagram στα Stories. Είναι διασκεδαστικά και ελκυστικά και οι άνθρωποι φαίνεται να τα λατρεύουν. (Αν έχετε δει ποτέ μια δημοσκόπηση ή ένα κουίζ, τότε έχετε δει ένα διαδραστικό αυτοκόλλητο). 

Το Instagram παρουσίασε τα αυτοκόλλητα ως έναν τρόπο για να συμμετέχουν οι χρήστες με το κοινό τους. 

Να είστε δημιουργικοί και να σκεφτείτε πώς θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη λειτουργία. Τι θα θέλατε να ρωτήσετε το κοινό σας; Ποιο είναι το ένα κομμάτι της ενημέρωσης που θα θέλατε από τους πελάτες, αν ξέρατε ότι θα μπορούσε να αναπτύξει την επιχείρησή σας; Χρησιμοποιήστε διαδραστικά αυτοκόλλητα και αποκαλύψτε τι πραγματικά σκέφτονται οι ακόλουθοί σας.

Πηγή: nationaljeweler.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα