Ο καλλιτέχνης αναγνωρίζει τον καλλιτέχνη. Έτσι περιγράφει ο David Yurman τη συνεργασία του με επτά αστέρες του NBA για την τελευταία παγκόσμια καμπάνια πρεσβευτών της εταιρίας κοσμημάτων.
Η νέα καμπάνια επισημαίνει τόσο το πρωτοποριακό έργο του David Yurman στα ανδρικά κοσμήματα αλλά και την τέχνη των παικτών στο γήπεδο του μπάσκετ. Στη νέα καμπάνια συμμετέχουν οι διαπρεπείς μπασκετμπολίστες Seth Curry των Charlotte Hornets, Kyle Kuzma των Washington Wizards. Ακόμη οι D’Angelo Russell των L.A. Lakers, Jalen Green των Houston Rockets. Αλλά και Jaime Jaquez Jr. και Kevin Love των Miami Heat και Josh Hart των New York Knicks.
“Η εταιρεία David Yurman ιδρύθηκε από δύο επιτυχημένους καλλιτέχνες, τον David και τη Sybil Yurman. Με τον γιο τους Evan να συνεχίζει τη δέσμευση για την τέχνη αλλά και τη δημιουργικότητα. Η συνεργασία μας με αυτούς τους επαγγελματίες μπασκετμπολίστες αντικατοπτρίζει την παρόμοια αφοσίωσή τους στην τέχνη τους”. Όπως είπε στο JCK η Carolyn Dawkins, επικεφαλής μάρκετινγκ της David Yurman.
Η καμπάνια περιλαμβάνει ένα ντοκιμαντέρ τριών επεισοδίων με τους Kuzman, Russell και Green. Τις ταινίες μπορείτε να παρακολουθήσετε στον ιστότοπο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του David Yurman και στο YouTube. Οι επαγγελματίες του μπάσκετ μιλούν για το πάθος τους για το μπάσκετ, το ταξίδι τους στο ΝΒΑ και το στυλ τους εντός και εκτός γηπέδου.
Ο Dawkins λέει ότι τα κομμάτια Yurman που επέλεξαν οι παίκτες να φορέσουν για την καμπάνια αντικατοπτρίζουν την αμοιβαία αφοσίωση των ίδιων και της εταιρίας στην καλλιτεχνία και την καινοτομία.
“Το περιεχόμενο είναι μια αντιπαράθεση τόσο της δέσμευσης του David Yurman όσο και των ταλέντων στην τέχνη. Αλλά διανθισμένη με το πώς τα κοσμήματα τους επιτρέπουν να γιορτάσουν και να εκφράσουν το προσωπικό τους στυλ στο ταξίδι τους”, λέει.
Στο βίντεο και τις φωτογραφίες της καμπάνιας, οι επτά αθλητές φορούν τις ανδρικές συλλογές με την υπογραφή του David Yurman. Τις συλλογές Chevron, Curb Chain και Spiritual Beads. Επίσης η έντυπη και διαδικτυακή διαφήμισή της θα συνεχιστεί το καλοκαίρι και το φθινόπωρο, λέει ο Dawkins.
Ο Evan Yurman δήλωσε ότι η εταιρεία του ήταν ενθουσιασμένη που συνεργάστηκε με τους επτά αστέρες του μπάσκετ. Επίσης που μοιράστηκε αυτή την καμπάνια με το κοινό της. “Το ακλόνητο πάθος και η αφοσίωση που επιδεικνύουν αυτοί οι άνδρες εντός και εκτός γηπέδου αλλά και ο τρόπος με τον οποίο μεταφράζουν αυτή την αυτοπεποίθηση στο στυλ τους και στην καθημερινή τους ζωή είναι έμπνευση”, ανέφερε σε δήλωσή του.
“Ξεκίνησα για πρώτη φορά την ανδρική κατηγορία David Yurman το 2004. Ήθελα έτσι να επεκτείνω την απήχηση της μάρκας σε έναν νεότερο, πιο διαφοροποιημένο πελάτη.
Είκοσι χρόνια αργότερα, βλέπω τη δυναμική γύρω από τον κλάδο των ανδρικών κοσμημάτων να αυξάνεται ραγδαία. Οπότε δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή από τώρα για να συνεργαστούμε με αυτούς τους αθλητές”.
Στο ντοκιμαντέρ, οι παίκτες μιλούν για το τι αντιπροσωπεύει η μάρκα David Yurman αλλά και πώς τους αρέσει να φορούν τα κοσμήματά της. Ο Russell επαινεί την εταιρεία για τα “κομψά κομμάτια με κύρος”. Λέει λοιπόν ότι “μπορείτε να τα συνδυάσετε, μπορείτε να είστε ευέλικτοι με τα κοσμήματά σας και νομίζω ότι αυτό είναι που της δίνει τη φήμη”.
Ο Ράσελ πρόσθεσε σε δήλωσή του: “Έχουν τόσο μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια, ενώ ταυτόχρονα τα κάνουν εύχρηστα”.
Πηγή: jckonline.com