Νέες καταναλωτικές προκλήσεις.

Πέντε ιδέες για εξελισσόμενες επιχειρήσεις κοσμημάτων.

Οι επιχειρήσεις κοσμημάτων βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι και πρέπει να εξελιχθούν για να αντιμετωπίσουν τις νέες καταναλωτικές προκλήσεις. Αυτό αναφέρει η νέα έκθεση των συμβούλων Hill & Co.

Η 29σέλιδη μελέτη της Breaking The Chain, η οποία διατίθεται δωρεάν στο διαδίκτυο, προσδιορίζει πέντε βασικά συμπεράσματα για τις επιχειρήσεις που αντιμετωπίζουν μειωμένες αποδόσεις. Όπως την εξαφάνιση ορισμένων επιφανών εμπορικών σημάτων και πελάτες που είναι όλο και πιο εξελιγμένοι και μορφωμένοι.

«Βλέπω την αλυσίδα εφοδιασμού κοσμημάτων να μειώνεται και τις επιχειρήσεις να αγωνίζονται να διατηρήσουν το μερίδιό τους. Πόσο μάλλον να αναπτυχθούν», λέει η Elle Hill, διευθύνουσα σύμβουλος της Hill & Co.

«Επιλέξαμε το θέμα της συντόμευσης των αλυσίδων εφοδιασμού για την πρώτη μας έκθεση. Επειδή πιστεύουμε ότι υποκρύπτει τόσες πολλές από τις προκλήσεις που επηρεάζουν τις παγκόσμιες B2B επιχειρήσεις κοσμημάτων και διαμαντιών».

Η έκθεση – η πρώτη σε μια τριμηνιαία σειρά με τίτλο The Business of Jewelry Report – καταλήγει προτείνοντας στις επιχειρήσεις κοσμημάτων να αναπτύξουν ένα στρατηγικό και προσαρμοστικό επιχειρηματικό μοντέλο. Ακόμη να κατανοήσουν καλύτερα τον πελάτη-στόχο τους και να αγκαλιάσουν την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση. Επίσης να διερευνήσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές απευθείας προς τον καταναλωτή (D2C) και να ενισχύσουν τη συνεργασία εντός της αλυσίδας εφοδιασμού τους.

Πηγή: thejewelrymagazine.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Μείνετε ενημερωμένοι! Εγγραφείτε στο newsletter μας!