Η Mikimoto γιορτάζει 130 χρόνια καλλιέργειας μαργαριταριών.

Date

Η εταιρεία διαθέτει μια νέα συλλογή και μια νέα καμπάνια που λειτουργεί ως ερωτική επιστολή προς τη θάλασσα.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Ο ιδρυτής της εταιρείας, Kokichi Mikimoto, δημιούργησε το πρώτο καλλιεργημένο μαργαριτάρι το 1893 στην Ιαπωνία, εγκαινιάζοντας μια εντελώς νέα βιομηχανία.

Για τον εορτασμό των 130 χρόνων, η εταιρεία έχει ξεκινήσει μια πολυμερή επετειακή καμπάνια. Ξεκίνησε με το “Love Letter to the Sea” νωρίτερα φέτος.

Κολιέ από λευκά μαργαριτάρια καλλιέργειας της Νότιας Θάλασσας σε λευκό χρυσό 18 καρατίων με ζαφείρια σε σχήμα rondelles.

Μια σειρά ταινιών έξι τμημάτων αναδεικνύει τη σχέση και την αγάπη της μάρκας για τη θάλασσα. Είναι μια συνεργασία που ελπίζει να τιμήσει με τις συνεχείς προσπάθειες βιωσιμότητας που καταβάλλει.

“Η Mikimoto ήταν πάντα αφοσιωμένη στην ομορφιά των μαργαριταριών. Διοχετεύει τις ελπίδες και τα όνειρά της σε κατασκευές κοσμημάτων”, δήλωσε η εταιρεία. “Φέτος λοιπόν, η Mikimoto θα συνεχίσει περαιτέρω τις προσπάθειές της για την προώθηση της συνύπαρξης με τη φύση. Ειδικά με τη θάλασσα, όπου καλλιεργούνται τα μαργαριτάρια”.

Καρφίτσα “Jardin Mystérieux” με καλλιεργημένα μαργαριτάρια Akoya.

Η Mikimoto δήλωσε ότι θα συνεχίσει την έρευνα για τα μαργαριτάρια και το έργο της για την εφαρμογή ενός συστήματος καλλιέργειας μαργαριταριών με μηδενικές εκπομπές. Δηλαδή ένα σύστημα που μπορεί να συλλέγει και να ανακυκλώνει τα απόβλητα από τη διαδικασία.

Η επίτευξη του στόχου της για μηδενικές εκπομπές ρύπων αποτελεί έργο σε εξέλιξη από το 2009, δήλωσε η εταιρεία.

Παλαιότερα, όταν συλλέγονταν τα μαργαριτάρια, τα κελύφη και η σάρκα πετιόνταν, αν και η σάρκα χρησιμοποιούνταν για τροφή.

Σκουλαρίκια “Ocean” Mikimoto από λευκό χρυσό 18 καράτια με ζαφείρια και καλλιεργημένα μαργαριτάρια Akoya.

Τώρα λοιπόν, η Mikimoto, μαζί με τους συνεργάτες της, επαναχρησιμοποιεί και ανακυκλώνει τα απόβλητα. Το κολλαγόνο και η κογχιολίνη, γνωστή και ως πρωτεΐνη μαργαριταριού, εξάγονται για να τα χρησιμοποιήσουν σε καλλυντικά και συμπληρώματα διατροφής. Ενώ τα κελύφη των στρειδιών τα χρησιμοποιούν για διακοσμητική χρήση.

“Η Mikimoto θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για την προώθηση της βιώσιμης καλλιέργειας μαργαριταριών. Αλλά παράλληλα θα διατηρεί τη βιοποικιλότητα και τα οικοσυστήματα”, δήλωσε η εταιρεία.

Φυσικά, ο εορτασμός της επετείου δεν θα ήταν πλήρης χωρίς κοσμήματα από μαργαριτάρια.

Βραχιόλι ασήμι 925 με καλλιεργημένα μαργαριτάρια Akoya και σμάλτο.

Η Mikimoto παρουσίασε πρόσφατα τη συλλογή της για την 130ή επέτειο, η οποία είναι ένας συνδυασμός νέων και παλαιών κοσμημάτων. Επίσης χρησιμεύει ως ένα δείγμα συλλογής των ειδικών και περιορισμένων εκδόσεων κοσμημάτων της.

Την συλλογή αποτελούν μινιμαλιστικά μαργαριταρένια μενταγιόν και σκουλαρίκια, καθώς και εντυπωσιακές αλυσίδες μαργαριταριών και πολύχρωμες καρφίτσες.

“Για τον εορτασμό της 130ης επετείου της Mikimoto φέτος, όχι μόνο τιμούμε τη Mikimoto ως τον δημιουργό των καλλιεργούμενων μαργαριταριών, αλλά αποτίουμε φόρο τιμής στην προέλευση της μάρκας από τη θάλασσα και την ομορφιά που μας χαρίζουν τα μαργαριτάρια εδώ και αιώνες”, δήλωσε η Noriko Otsuka, ανώτερη αντιπρόεδρος εμπορικών προϊόντων της Mikimoto America.

Κολιέ λευκόχρυσο 18 καράτια με καλλιεργημένο μαργαριτάρι Akoya και διαμάντια.

“Η δέσμευση της Mikimoto για τη δημιουργία υψηλής ποιότητας κοσμημάτων από μαργαριτάρια σε κλασικά και μοντέρνα στυλ είναι ασυναγώνιστη στον κλάδο μας. Ανυπομονούμε λοιπόν να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε και να χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά της μάρκας”.

Η τιμή της συλλογής κυμαίνεται από 640 δολάρια για ένα βραχιόλι με μαργαριτάρι και σμάλτο έως 246.000 δολάρια για ένα διαμαντένιο κολιέ με κρεμαστό μαργαριτάρι από κοχύλι.

Οι λάτρεις των μαργαριταριών θα βρουν αρκετές ποικιλίες που θα συμπεριληφθούν στη συλλογή. Όπως λευκά, μαύρα και χρυσά μαργαριτάρια της Νότιας Θάλασσας, λευκά μαργαριτάρια Akoya και μαργαριτάρια conch.

Μια άλλη πτυχή του εορτασμού είναι μια σειρά από νέα βίντεο της καμπάνιας, με τίτλο “Love Pearls”. Σε αυτά οι διάσημοι οπαδοί της μάρκας μοιράζονται τις ευχές τους.

Μενταγιόν “Splash” λευκόχρυσο 18 καράτια με ζαφείρια, διαμάντια και καλλιεργημένα μαργαριτάρια Akoya.

Μεταξύ των διασημοτήτων που εμφανίζονται είναι η ηθοποιός και πρέσβειρα της μάρκας Mikimoto Dilraba Dilmurat, ο σχεδιαστής Marc Jacobs, το μοντέλο Ai Tominaga, η ηθοποιός Mari Natsuki και οι ηθοποιοί James Jirayu, Song Wei Long και Taishi Nakagawa.

Ντυμένοι με κοσμήματα Mikimoto, κάθε βίντεο παρουσιάζει μια διασημότητα που μοιράζεται τα αγαπημένα της κομμάτια και τις αναμνήσεις της που συνδέονται με την ιστορική μάρκα.

“Όταν σκέφτομαι τα πιο όμορφα μαργαριτάρια στον κόσμο, σκέφτομαι τη Mikimoto”, λέει ο Jacobs στο βίντεό του.

“Το αγαπημένο μου κόσμημα είναι ένα μονόκλωνο μαργαριτάρι που το φοράω όχι μόνο για καλή τύχη αλλά και για να γοητεύω κάθε μου εμφάνιση”.

Πολύχρωμο κολιέ με λευκά, χρυσά και μαύρα μαργαριτάρια της Νότιας θάλασσας.

Η Natsuki, ίσως πιο γνωστή στις Ηνωμένες Πολιτείες για τη φωνή της στην ταινία κινουμένων σχεδίων “Spirited Away” του 2001, μοιράστηκε την πολιτιστική της σύνδεση με τα μαργαριτάρια ως Γιαπωνέζα.

“Αυτό που αγαπώ στα μαργαριτάρια Mikimoto είναι η ρομαντική ιστορία”, είπε. “Επιπλέον, με κάνουν να αισθάνομαι περήφανη ως Γιαπωνέζα και σίγουρη ως γυναίκα. Ακόμη τα μαργαριτάρια είναι οι πολύτιμοι λίθοι που πραγματικά με κάνουν να νιώθω ευτυχισμένη που είμαι Γιαπωνέζα”.

Τα βίντεο είναι διαθέσιμα για προβολή στον ιστότοπο της Mikimoto.

Πηγή: nationaljeweler.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα