Στρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, γνωρίζετε ότι ένα καλό πόστο είναι το κλειδί για την προσέλκυση πελατών στο κατάστημά σας. Έτσι μπορείτε να πουλήσετε περισσότερα από τα προϊόντα σας.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Μαζί με ένα καλό πόστο, ένα όμορφα στημένο και οργανωμένο κατάστημα με καλά εκπαιδευμένο προσωπικό και καλή διαφήμιση θα εξασφαλίσει περισσότερες πωλήσεις για το κατάστημά σας.

Σήμερα, υπάρχει μια αλλαγή στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Πολλοί πελάτες έχουν στραφεί στην αγορά κοσμημάτων μέσω διαδικτύου. Η ύπαρξη ενός ιστότοπου είναι το πρώτο βήμα για να έχετε μια διαδικτυακή παρουσία. Όμως το να παρουσιάζετε απλώς τα προϊόντα σας στον ιστότοπό σας δεν είναι εγγύηση για πωλήσεις.

Πρέπει να έχετε έναν άρτια διαμορφωμένο ιστότοπο για να προσελκύσετε και να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα. Αυτό είναι σαν να έχετε έναν αθόρυβο πωλητή που εργάζεται για να φέρνει πωλήσεις οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και της νύχτας.

Τι μπορείτε να κάνετε εσείς και το προσωπικό σας για να προσελκύσετε πελάτες και να τους κάνετε να αγοράζουν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Απλά πρέπει να εφαρμόσετε καλές στρατηγικές μάρκετινγκ.

Επωνυμία και σχεδιασμός ιστότοπου

Η καλή επωνυμία και ο σχεδιασμός του ιστότοπου είναι τρόπος για την αναγνώριση και την ταυτότητα της μάρκας πέρα από τα προϊόντα σας. Εμφανίζετε την προσωπικότητα της εταιρείας σας μέσα από ωραίες εικόνες lifestyle και φωτογραφίες προϊόντων. Επίσης μέσα από καλά γραμμένο περιεχομένο και περιγραφές των προϊόντων σας. Η άριστη επωνυμία και ο σχεδιασμός θα δίνουν στους πελάτες σας την εμπιστοσύνη να αγοράζουν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Να έχετε ένα οργανωμένο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου

Μπορεί να είναι δύσκολο να διαχειριστεί κανείς έναν τεράστιο αριθμό προϊόντων, αλλά αυτό δίνει στους πελάτες σας περισσότερες επιλογές. Πρέπει να οργανώσετε τα προϊόντα σας στον ιστότοπό σας για να διευκολύνετε τους πελάτες να βρίσκουν αυτό που τους ενδιαφέρει. Στο φυσικό κατάστημά σας, έχετε τις βέρες, τα δαχτυλίδια αρραβώνων, τα σκουλαρίκια, τα κοσμήματα με γενέθλιες πέτρες κ.λπ. σε διαφορετικές προθήκες, το ίδιο πρέπει να γίνει και στον ιστότοπό σας.

Έχετε λοιπόν μια ξεχωριστή κατηγορία για κάθε είδος κοσμήματος. Εκτός από την κατηγοριοποίηση με βάση τον τύπο του κοσμήματος, μπορείτε επίσης να τα ομαδοποιήσετε σύμφωνα με τα κλασικά κοσμήματα, τον γενέθλιο λίθο, τα δώρα ανάλογα με την τιμή ή τα κοσμήματα για διαφορετικές περιστάσεις ή με βάση το φύλο. Ο στόχος σας είναι να διευκολύνετε τους πελάτες σας να κάνουν τις αγορές τους.

Σχεδιασμός ιστοτόπου φιλικού προς τον χρήστη

Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο, διότι κάθε ιστότοπος πρέπει να είναι φιλικός προς τον χρήστη. Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να φορτώνει γρήγορα και να είναι εύκολος στη χρήση με υπολογιστή, φορητό υπολογιστή ή κινητή συσκευή. Η εμπειρία του χρήστη θα πρέπει να είναι εύκολη, διότι ένας δύσκολος στη χρήση ιστότοπος θα κάνει τους πελάτες σας να στραφούν στους ανταγωνιστές σας.

Κάντε τον ιστότοπό σας φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης

Οι καταναλωτές συνήθως αγοράζουν κοσμήματα από ιστότοπους μέσα από τις μηχανές αναζήτησης. Αν η επιθυμία τους είναι ένα ζευγάρι διαμαντένια σκουλαρίκια, θα τα βρουν μέσα από την αναζήτησή τους στο Google (ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης). Οι πελάτες που θα ψάξουν στις μηχανές αναζήτησης για ένα συγκεκριμένο προϊόν έχουν ήδη την πρόθεση αυτής της αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να εμφανίζεται στην κορυφή των σχετικών σελίδων των μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Να έχετε παρουσία στο OMNI

Μια OMNI παρουσία σημαίνει ότι το κατάστημά σας θα είναι παρόν παντού όπου βρίσκετε τους πελάτες-στόχους σας. Όπως στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram, TikTok, Pinterest κ.λπ.) και σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ. Έτσι οι δυνητικοί πελάτες θα αναγνωρίζουν το εμπορικό σας σήμα και θα είστε πρώτοι στο μυαλό τους.

Δημιουργία ενός δικτύου πωλήσεων για να πολλαπλασιάσετε τους πελάτες σας

Ένα δίκτυο πωλήσεων περιλαμβάνει τη διαδικασία της πρόκλησης, του ενδιαφέροντος, της απόφασης και της δράσης. Η πέμπτη είναι η αφοσίωση. Σε κάθε στάδιο, η εταιρία σας θα πρέπει να είναι στην κορυφή του μυαλού των καταναλωτών. Μπορεί να το πετύχει κανείς αυτό μέσα από μηνύματα με βάση το στάδιο του δικτύου πωλήσεων στο οποίο βρίσκει τον πελάτη.

Εφαρμογή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια οικονομικά αποδοτική στρατηγική μάρκετινγκ. Πρέπει απλώς να δημιουργήσετε μια λίστα email και να στέλνετε μηνύματα κάθε φορά που έχετε μια νέα προσφορά προϊόντος. Ακόμη για προώθηση προϊόντος ή σε ειδικές περιπτώσεις. Μπορείτε να δημιουργήσετε τις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας μέσω προσκλήσεων. Επίσης ζητώντας απευθείας από τους δυνητικούς πελάτες τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Ή προσφέροντας μια ειδική έκπτωση όταν εγγραφούν στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Δίνετε προτεραιότητα στις κριτικές προϊόντων

Οι αξιολογήσεις προϊόντων και οι μαρτυρίες πελατών είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύει κανείς νέους πελάτες στο ηλεκτρονικό του κατάστημα κοσμημάτων. Θα πρέπει, επομένως, να αποτελεί μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές σας. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα λάβει κορυφαία βαθμολογία 5 αστέρων στις κριτικές στο επιχειρηματικό σας προφίλ στο Google. Πάντα υπάρχει ενδιαφέρον από τους περισσότερους πελάτες για τις κριτικές των προϊόντων πριν από κάθε αγορά.

Μπορείτε να προσθέσετε μια επιλογή χρηματοδότησης

Η ύπαρξη μιας επιλογής χρηματοδότησης βοηθά τους πελάτες σας να κάνουν μεγαλύτερες αγορές. Μπορείτε να συνεργάζεστε με εταιρείες που προσφέρουν στους online αγοραστές τη δυνατότητα “αγοράστε τώρα και πληρώστε αργότερα”.

Δεν υπάρχει καμία μεμονωμένη δραστηριότητα που μπορεί να εγγυηθεί την αύξηση των πωλήσεων για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αντίθετα, είναι ένας συνδυασμός δραστηριοτήτων (στρατηγικές μάρκετινγκ).

Χρειάζεται πολλή δουλειά, χρόνος, δέσμευση και συνέπεια για την εφαρμογή αυτών των στρατηγικών μάρκετινγκ.  Δεν είναι κάτι που συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη, αν και τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εξαιρετικά ικανοποιητικά.

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα