Η αποστολή μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο είναι το νούμερο 2 στη λίστα του Emmanuel Raheb με τις μεγαλύτερες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2023. Είτε πρόκειται για SMS είτε για ζωντανή συνομιλία, τα καταστήματα λιανικής πώλησης πρέπει να έχουν έναν τρόπο να απαντούν άμεσα στις ερωτήσεις των καταναλωτών, γράφει.
Οι αλλαγές στον κλάδο των κοσμημάτων είναι συνεχείς και αναπόφευκτες. Η νέα σύγχρονη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ του σήμερα μπορεί να γίνει ξεπερασμένη μέχρι αύριο.
Η πανδημία επέβαλε ταχεία εξέλιξη σε όλους τους κλάδους. Αυτό που θα χρειαζόταν δεκαετίες στο παρελθόν συνέβη μέσα σε λίγα χρόνια.
Οι κανόνες του μάρκετινγκ έχουν αλλάξει ριζικά και για να συνεχίσετε να είστε επιτυχημένοι, πρέπει να προσαρμοστείτε και να αναπτυχθείτε.
Εδώ 3 κορυφαίες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ για το 2023.
1) Η εξωτερική ανάθεση του ψηφιακού μάρκετινγκ θα είναι μια αναγκαία αλλαγή.
Με τις παλιές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να πεθαίνουν και τις φρέσκες να παίρνουν τη θέση τους, είναι δύσκολο να συμβαδίζετε με κάθε νέα εξέλιξη.
Η συνεχής αλλαγή των αλγόριθμων και το δημοφιλές περιεχόμενο του παρελθόντος μπορεί να έχει μικρή απήχηση στην δημοσίευσή του τώρα.
Πάντα η Google, το Facebook και το Instagram δημιουργούν νέους τύπους διαφήμισης. Έτσι ο καθένας θα γίνει πιο επιθετικός καθώς ανταγωνίζεται για τα χρήματα που διαθέτετε για το μάρκετινγκ. Θα μπορούσατε εύκολα να σπαταλήσετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ σας σε διαφημίσεις που είναι αναποτελεσματικές.
Οι πιο επιτυχημένοι κοσμηματοπώλες επιμένουν σε αυτό που ξέρουν καλύτερα, πουλάνε κοσμήματα! Αφήνουν τις προκλήσεις και τις δυσκολίες του ψηφιακού μάρκετινγκ στους ειδικούς, αναθέτοντας την εργασία σε εξωτερικούς συνεργάτες όποτε είναι δυνατόν.
2) Τα μηνύματα σε πραγματικό χρόνο θα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο.
Οι καταναλωτές (ιδίως οι άνθρωποι κάτω των 30 ετών) ζουν σε μια εποχή άμεσης ικανοποίησης. Αν έχουν μια ερώτηση, θέλουν μια απάντηση τώρα, δεν θα περιμένουν.
Τα κινητά τηλέφωνα και το διαδίκτυο έχουν καταστήσει τα πάντα γρήγορα προσβάσιμα στα χέρια μας και έχουν εκπαιδεύσει τους καταναλωτές να περιμένουν άμεση απάντηση.
Η ύπαρξη ζωντανής συνομιλίας (ή γραπτών μηνυμάτων SMS) στον ιστότοπό σας είναι απολύτως απαραίτητη.
Θα έχει αύξηση η αποτελεσματικότητα της ανταλλαγής μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο με την πάροδο του χρόνου, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα επικοινωνούν μαζί σας με αυτόν τον τρόπο.
Επίσης, πρέπει ο αριθμός τηλεφώνου του κοσμηματοπωλείου σας να είναι ορατός σε όλες τις βασικές περιοχές του ιστότοπού σας. Οι περισσότεροι νεότεροι πελάτες θα προτιμούν να σας στείλουν μήνυμα, αλλά κάποιοι θα σας καλούν.
Οποιαδήποτε μέθοδος θέλει να χρησιμοποιήσει ένας καταναλωτής θα πρέπει να είναι διαθέσιμη. Με τον ανταγωνισμό σας μόνο ένα κλικ μακριά, θα έχει νόημα το κοσμηματοπωλείο σας να είναι το πρώτο με το οποίο επικοινωνεί ο πελάτης;
3) Θα συνεχίσει η αύξηση του μάρκετινγκ επιρροής.
Υπάρχουν εκατομμύρια influencers εκεί έξω σήμερα. Πριν από λίγα χρόνια, υπήρχαν μόλις χιλιάδες.
Όλοι ανταγωνίζονται για τα ίδια μάτια, και οι influencers με τους μεγαλύτερους ακόλουθους θα συγκεντρώσουν τη μεγαλύτερη προσοχή. Πρέπει να γνωρίζετε ποιοι influencers ενδιαφέρουν περισσότερο το κοινό σας!
Πρέπει να ερευνήσετε το κοινό σας. Κοιτάξτε ποιοι σας ακολουθούν και προσέξτε ποιους ακολουθούν. Μπορείτε να μάθετε πολλά για τους πελάτες σας όταν εμβαθύνετε λίγο στις λεπτομέρειες για να δείτε ποιος τους “επηρεάζει”.
Καθώς θα συνεχίσει ο κατακερματισμός των παραδοσιακών μέσων ενημέρωσης και θα είναι εκτός λειτουργίας, θα συνεχίσει να έχει αύξηση η σημασία του μάρκετινγκ επιρροής.