Όλες οι μεγάλες εταιρείες λιανικής πώλησης κοσμημάτων είναι έτοιμες να γιορτάσουν την εορταστική περίοδο. Αρκετές από αυτές παρουσιάζουν τους διάσημους πρεσβευτές τους σε εορταστικές διαφημίσεις.
Αυτές είναι τέσσερις καμπάνιες που θα σας βάλουν στο πνεύμα των γιορτών.
Swarovski
Η Swarovski επέλεξε την παγκόσμια πρέσβειρα της μάρκας Ariana Grande για την εορταστική της καμπάνια.
Η καμπάνια «Party of Dreams» είναι το πνευματικό παιδί της Global Creative Director Giovanna Engelbert. Με τη βοήθεια των φωτογράφων μόδας Mert και Marcus αλλά και του σκηνοθέτη μουσικών βίντεο Christian Breslauer.
«Λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο η καμπάνια αποτυπώνει το εορταστικό πνεύμα. Επίσης το δυναμικό στυλ του μουσικού βίντεο της ταινίας τα ενώνει όλα», δήλωσε η Grande.
«Είναι υπέροχο να φέρνω λίγη χαρά και λάμψη αυτή την περίοδο των γιορτών. Και είμαι ενθουσιασμένη που συνεχίζω αυτό το ταξίδι με τη Swarovski».
Οι διαφημίσεις δείχνουν την Grande να μπαίνει σε ένα νυχτερινό κλαμπ «που ενσαρκώνει την ουσία του σύμπαντος της Swarovski», δήλωσε η εταιρεία. Εκεί να συναντά μια σειρά από μοντέρνους καλεσμένους στολισμένους με κοσμήματα Swarovski, ενώ γιορτάζουν και χορεύουν.
Η Grande φοράει μια δημιουργία υψηλής ραπτικής σχεδιασμένη από τον Englebert. Ακόμη κοσμήματα από τις συλλογές «Swarovski Millenia» και «Matrix Crash».
Οι εμφανίσεις των καλεσμένων ήταν εμπνευσμένες από τους παρευρισκόμενους σε πάρτι από διαφορετικές εποχές, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν για να γιορτάσουν.
«Είχα την ευχαρίστηση όχι μόνο να δημιουργήσω το πιο υπέροχο πάρτι που έγινε ποτέ, αλλά και να το κάνω με την απίστευτη Ariana Grande. Περάσαμε υπέροχα κάνοντας το όραμά μου πραγματικότητα», δήλωσε ο Englebert.
«Το να την βλέπω να αγκαλιάζει τη χαρούμενη, αλλά σύγχρονη λάμψη της Swarovski ήταν τιμή και καθαρή χαρά. Αυτό ήταν ένα μακρόχρονο όνειρο που επιτέλους έγινε πραγματικότητα με τον πιο φαντασμαγορικό και ζωντανό τρόπο, γεμάτο δημιουργική ενέργεια, ποπ κουλτούρα και μια κοινή επιθυμία να γιορτάσουμε και να σκορπίσουμε λίγη ευτυχία στην περίοδο των γιορτών».
Η καμπάνια μοιράζεται μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της τηλεόρασης, των εντύπων και άλλων ψηφιακών χώρων.
Tiffany & Co.
Η πρέσβειρα του οίκου Tiffany & Co. Anya Taylor-Joy πρωταγωνιστεί στην εορταστική καμπάνια του κοσμηματοπωλείου.
Η καμπάνια είναι ένα νεύμα στην ιστορία της ιστορικής μάρκας καθώς και στη γενέτειρά της, τη Νέα Υόρκη.
Η Taylor-Joy εξερευνά τη Νέα Υόρκη φορώντας κοσμήματα της Tiffany & Co. και ένα μικρό μαύρο φόρεμα, αναδεικνύοντας τη Νέα Υόρκη «ως την τοποθεσία όπου γιορτάζεται κάθε πράξη αγάπης, από διαχρονικούς δεσμούς μέχρι σημαντικά ξεκινήματα», δήλωσε η εταιρεία.
Σε σκηνοθεσία του Jonas Lindstroem, η ηθοποιός περνάει μέσα από μια πόρτα που μοιάζει με θησαυροφυλάκιο, μια αναφορά στην είσοδο της ναυαρχίδας Landmark στη Νέα Υόρκη.
Περπατάει πάνω από τη γέφυρα του Μπρούκλιν φορώντας σχέδια «HardWear by Tiffany», καταλήγει στο Landmark και κοιτάζει μέσα από τις βιτρίνες της Πέμπτης Λεωφόρου.
Καθώς στο βάθος παίζει vintage μουσική, η Taylor-Joy κοιτάζει ένα χιονισμένο τοπίο της πόλης.
Η καμπάνια περιλαμβάνει επίσης μια σειρά από βινιέτες, φωτογραφημένες από τον Carljin Jacobs.
Σε αυτές, η Taylor-Joy φοράει σχέδια από το «T by Tiffany», μια συλλογή εμπνευσμένη από τη Νέα Υόρκη, καθώς και το «Knot by Tiffany», το οποίο συμβολίζει τους στενούς δεσμούς.
Η εορταστική καμπάνια της Tiffany & Co. διανέμεται μέσω έντυπων, ψηφιακών αλλά και κοινωνικών δικτύων.
Πηγή: nationaljeweler.com