Το φίδι είναι ένα από τα πιο εμβληματικά μοτίβα της Bulgari. Καθώς από την πρώτη του εμφάνιση σαν ένα κομψό βραχιιόλι-ρολόι Tubogas το 1948, το χρυσό φίδι έχει σαγηνεύσει πολλές διάσημες.
Μία από αυτές λοιπόν ήταν η ηθοποιός Elizabeth Taylor. Για πρώτη φορά είχε ερωτευτεί τον Ρωμαίο κοσμηματοπώλη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της Κλεοπάτρας στο πλευρό του Richard Burton το 1962. Εκεί είναι που το βραχιόλι με το διπλά τυλιγμένο φίδι κάνει την πρώτη του εμφάνιση. Όταν το φωτογράφησαν ως γνωστόν στον καρπό της Τέιλορ στα γυρίσματα.
Έκτοτε, το περιζήτητο κομμάτι έχει γίνει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα του οίκου. Καθώς οι εύκαμπτες σπείρες είναι εύκολο να αλλάζουν, μπορούν να τις τυλίγουν γύρω από το λαιμό, αλλά και ψηλά στα χέρια.
Από τα κομψά κοσμήματα μέχρι τα ακριβά κοσμήματα, η διάσημη μούσα του Bulgari συνεχίζει την εξέλιξή της με τα χρόνια. Έτσι φορούν το συμβολικό ερπετό ως κομμάτι ισχύος στο κόκκινο χαλί και εκτός αυτού, σε αμέτρητες παραλλαγές. Κάποτε η συντάκτρια μόδας Diana Vreeland παρήγγειλε μια έκδοση με λευκό και ροζ σμάλτο για να το φορέσει ως ζώνη.
Το επόμενο έτος θα σηματοδοτήσει την 75η επέτειο του εμπορικού σήματος. Για να ξεκινήσει τους εορτασμούς η Bulgari, συνεργάζεται με τον διακεκριμένο καλλιτέχνη των μέσων ενημέρωσης. Αυτός δημιούργησε μια ψηφιακή εικόνα που αποτίει φόρο τιμής στο αγαπημένο σύμβολο του οίκου και τη μεταμόρφωσή του.
Από τις 25 Νοεμβρίου έως τις 23 Δεκεμβρίου 2022, οι γνώστες της τέχνης θα συρρέουν στη γκαλερί Saatchi του Λονδίνου, όπου θα τους περιμένει μια απόλαυση.
Μέσα στην έκθεση, κανείς θα μπαίνει στον εικονικό κόσμο του Anadol. Ο Anadol έχει εμπνευστεί ένα μοναδικό έργο τέχνης τεχνητής νοημοσύνης από δισεκατομμύρια εικόνες της φύσης. Με πάνω από 200 εκατομμύρια εικόνες για την ακρίβεια, έχει δημιουργήσει μια καθηλωτική, φανταστική εμπειρία βασισμένη σε δεδομένα.