5 τάσεις στο λιανεμπόριο που πρέπει να προσέξετε.

Από το Buy Now, Pay Later μέχρι τις αγορές μέσω livestream, αυτές είναι οι τάσεις λιανικής που πρέπει να ακολουθήσουν οι κοσμηματοπώλες.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Η σύμβουλος επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Jen Cullen Williams φιλοξένησε ένα πάνελ για τις τάσεις λιανικής κατά τη διάρκεια του AGS Conclave. Στο πάνελ ήταν ο γεμολόγος και influencer Benjamin Guttery και η Emili Vesilind του The Zing Report. Πέντε σημαντικά συμπεράσματα από το πάνελ.

Ο κόσμος του λιανικού εμπορίου συνέχισε να περιστρέφεται καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, παρασύροντας μόνο τους πιο προσαρμοστικούς λιανοπωλητές στην τροχιά του.

Στο μέλλον, η προσαρμοστικότητα θα συνεχίσει να είναι το κλειδί.

Για να βοηθήσει τους κοσμηματοπώλες να παραμείνουν ενήμεροι, η σύμβουλος επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων Jen Cullen Williams διοργάνωσε ένα πάνελ σχετικά με τις τάσεις του λιανικού εμπορίου κατά τη διάρκεια του American Gem Society Conclave, στην Οκλαχόμα Σίτι.

Ο γεμολόγος και influencer κοσμημάτων Benjamin Guttery της Third Coast Gems και η Emili Vesilind του The Zing Report συμμετείχαν στη Williams και μοιράστηκαν απόψεις σχετικά με τα νέα στο λιανικό εμπόριο.

Οι τάσεις που συζήτησαν:

1. Αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα.

Για τους κοσμηματοπώλες που συνεργάζονται με τους πελάτες για να τους βοηθήσουν να αποκτήσουν οικονομικά το κομμάτι των ονείρων τους, σκεφτείτε να προσθέσετε μια επιλογή buy now, pay later, είπαν οι συμμετέχοντες στο πάνελ.

Από την Klarna και την Affirm έως την Afterpay και την Sezzle, αυτές οι πλατφόρμες βραχυπρόθεσμης χρηματοδότησης υπάρχουν σε όλους τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι επιτρέπεται στους αγοραστές να εξοφλήσουν μια ακριβή αγορά μέσω πολλών μικρότερων πληρωμών.

Επιπλέον, το layaway, μια δημοφιλής προσφορά χρηματοδότησης των διακοπών, θα μπορούσε να γίνει διαθέσιμο όλο το χρόνο.

“Το layaway έρχεται δυναμικά. Μπορείτε να προσεγγίσετε μια εντελώς νέα δημογραφική ομάδα προσφέροντας layaway”, δήλωσε ο Vesilind. “Προσεγγίζετε ανθρώπους που αγαπούν τα κοσμήματα αλλά δεν ανήκουν σε ένα εύπορο στρώμα”.

Για ορισμένους, το βραχιόλι των 500 δολαρίων είναι πιο προσιτό όταν το εξοφλούν σε πέντε δόσεις των 100 δολαρίων.

Οι αγοραστές με το layaway δεν μπορούν να πάρουν το αντικείμενο μέχρι να την πλήρη εξόφληση. Όμως ένα πρόγραμμα δόσεων ίσως να περιλαμβάνει ένα ευρύτερο δημογραφικό κοινό πελατών από άποψη εισοδήματος.

Οι καθορισμένες μηνιαίες πληρωμές παρέχουν επίσης στους κοσμηματοπώλες μια σταθερή ροή εσόδων, σημείωσε ο Vesilind.

2. Το #SlowJewelry κερδίζει την κούρσα.

Το #SlowJewelry έχει κερδίσει έδαφος στο Instagram, δήλωσε ο Guttery, ο οποίος έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 130.000 ακόλουθους στην πλατφόρμα.

“Κοσμήματα, σχεδιαστές και καταστήματα έχουν συμμετοχή στη διαδικασία κατασκευής ενός κοσμήματος”, δήλωσε ο Guttery. “Αυτό δείχνει όλο τον χρόνο που έχουν ανάγκη για να γίνει”.

Το περιεχόμενο #SlowJewelry ξεναγεί τους θεατές στη διαδικασία δημιουργίας ενός κοσμήματος. Από την επιλογή πέτρας, τα σκίτσα και τα κέρινα καλούπια μέχρι το τελικό προϊόν.

Η βιωσιμότητα αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για τους καταναλωτές. Ιδίως για τους νεότερους αγοραστές το #slowjewelry αναδεικνύει την ποιότητα και τη διάρκεια ζωής των εκλεκτών κοσμημάτων.

“Όταν μιλάμε για διαφάνεια και βιωσιμότητα, οι καταναλωτές θέλουν να ξέρουν ότι τα κοσμήματά τους είναι για πάντα. Θέλουν να ξέρουν ότι δεν πρόκειται να αγοράσουν κάτι που θα βγει από τη μόδα σε δύο χρόνια”, δήλωσε ο Vesilind.

Συνέστησε να διαθέτετε κλασικά κομμάτια στις βιτρίνες σας. Σημείωσε ότι τα κοσμήματα “δεν είναι πραγματικά ευάλωτα στις ευμετάβλητες τάσεις όπως είναι η μόδα”.

3. Το “Kidcore” και το “Grandmacore” είναι όλη η μόδα.

Οι συμμετέχοντες στο πάνελ μίλησαν επίσης για τα νέα στο μέτωπο της μόδας.

Το μωβ χρώμα ήταν δημοφιλές στις εκθέσεις πολύτιμων λίθων της Tucson, δήλωσε ο Guttery. Ενώ τα δαχτυλίδια toi et moi έχουν επίσης μια άλλη σπουδαιότητα.

Τα διαμάντια σε σχήμα οβάλ και marquise, καθώς και τα skinny bands, κυριαρχούν στη σκηνή των δαχτυλιδιών.

Οι αμερικανικοί πολύτιμοι λίθοι και τα κοσμήματα που κατασκευάζονται στην Αμερική κερδίζουν επίσης δημοτικότητα, δήλωσε ο Guttery, εν μέρει λόγω των προβλημάτων της αλυσίδας εφοδιασμού.

“Η Ten Thousand Things είχε επιτυχία με τα μαργαριτάρια της από τον ποταμό Μισισιπή. Η Parlé (Jewelry Designs) είχε μεγάλη επιτυχία με ζαφείρια από τη Μοντάνα”, είπε.

Ο Vesilind εμβάθυνε σε δύο δημοφιλή στυλ που κατακτούν τον κόσμο των κοσμημάτων, το “kidcore” και το “grandmacore”.

“Το kidcore είναι ουσιαστικά η ιδέα του παιχνιδιού και της διασκέδασης στο κόσμημα και το στυλ”, δήλωσε ο Vesilind.

Τα βραχιόλια με χάντρες, το σμάλτο νέον και οι χαμογελαστές φατσούλες είναι τα χαρακτηριστικά του kidcore look, είπε. Σημείωσε ότι οι σχεδιαστές Alison Lou και W. Rosado είναι ακριβείς σε αυτή την τάση.

Η Vesilind δήλωσε: “Οι άνθρωποι θέλουν να επενδύσουν σε κομμάτια που έχουν κάποια ελαφρότητα”, σημειώνοντας τα δύσκολα τελευταία χρόνια.

Επίσης οι αγοραστές αναζητούν κομμάτια που τους θυμίζουν τις παλαιότερες γενιές- σκεφτείτε μεγάλα, γεμάτα πολύτιμους λίθους κομμάτια και πολλά μαργαριτάρια.

“Οι κοσμηματοπώλες έχουν εμπνευστεί από την εμφάνιση του more is more is more”, δήλωσε η Vesilind.

Όλα τα παλιά είναι και πάλι καινούργια, παρατήρησε ο Guttery. Σημείωσε την αυξανόμενη δημοτικότητα του κοσμήματος που θυμίζουν τις παλαιότερες γενιές.

Αντί να παραγγείλουν νέα αποθέματα, συνέστησε στους κοσμηματοπώλες να κοιτάξουν τα κοσμήματά τους για κομμάτια που είναι στην τάση.

“Κάθε κοσμηματοπώλης δεν χρειάζεται να μεταπηδάει σε κάθε τάση. Πρέπει να αποφασίσετε τι είναι καλύτερο για εσάς και την αγορά σας”, σημείωσε ο Guttery.

4. Οι αγοραστές εξακολουθούν να επιθυμούν αυτή την εμπειρία πολυτέλειας.

Η πανδημία έβαλε τις εκδηλώσεις στα καταστήματα σε αναμονή, αλλά πολλοί πελάτες είναι έτοιμοι να το γιορτάσουν ξανά.

“Οι πελάτες θέλουν να σας δουν”, δήλωσε ο Guttery. “Πολλές φορές, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ψωνίζουν από εσάς. Επειδή τους αρέσετε εσείς, ο πωλητής σας, το κατάστημά σας”.

Ενώ ορισμένοι πελάτες είναι έτοιμοι να βουτήξουν, άλλοι είναι έτοιμοι να βουτήξουν μόνο τα δάχτυλα των ποδιών τους. Οπότε να έχετε υπόψη σας το επίπεδο άνεσής τους και να προσφέρετε τόσο μεγάλες όσο και μικρές συγκεντρώσεις, συμβούλευσε.

Οι εκθέσεις κοσμημάτων είναι ένας κλασικός τρόπος για να προσελκύσετε πελάτες. Αλλά οι λιανοπωλητές θα πρέπει επίσης να εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν με τοπικούς λιανοπωλητές άλλων ειδ για να διοργανώσουν κοινές εκδηλώσεις και να προσεγγίσουν ενδεχομένως νέους πελάτες.

Ο Guttery μοιράστηκε μερικές ιδέες για διασκεδαστικές εκδηλώσεις, όπως μια στρογγυλή τράπεζα πολύτιμων λίθων ή μια βραδιά γιόγκα.

“Θυμηθείτε, ο νούμερο 1 ανταγωνιστής μας στη βιομηχανία κοσμημάτων είναι τα ταξίδια, επειδή είναι μια εμπειρία. Έτσι, πρέπει να δημιουργήσουμε μια εμπειρία για τους πελάτες μας”.

5. Οι αγορές μέσω Livestream είναι το νέο QVC.

Σε μια ξεχωριστή συνεδρία στο AGS Conclave, η έμπορος κοσμημάτων Laryssa Wirstiuk της Joy Joya πραγματοποίησε μια συνεδρία σχετικά με τις αγορές μέσω livestream.

Οι καταναλωτές αναζητούν την ψηφιακή καινοτομία, είπε. Οι αγορές μέσω livestream συνδυάζουν την ευκολία των ηλεκτρονικών αγορών με το προνόμιο της καθοδήγησης από ειδικούς στο κατάστημα.

Προσθέστε και τον παράγοντα ψυχαγωγίας που παρέχει ένας ζωντανός οικοδεσπότης και ίσως είναι ακριβώς αυτό που αναζητούν οι πελάτες.

Οι αυθεντικές αλληλεπιδράσεις σε πραγματικό χρόνο είναι αυτό που διαχωρίζει τις αγορές μέσω ζωντανής ροής από τις αγορές από το σπίτι, σημείωσε.

“Όταν το ξεκινάτε αυτό, θα είναι άβολο”, είπε, αλλά ενθάρρυνε τους κοσμηματοπώλες να το δοκιμάσουν ούτως ή άλλως.

Ακόμα και οι μεγάλοι κοσμηματοπώλες μπαίνουν στο παιχνίδι. Με τη Swarovski να προσφέρει προσωπικές διαβουλεύσεις και την Jared να φιλοξενεί εικονικά ραντεβού.

Οι κοσμηματοπώλες μπορούν να φιλοξενήσουν συνεδρίες αγορών μέσω ζωντανής ροής σε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Instagram, το Facebook, το TikTok, το Amazon Live και το YouTube.

Ο Wirstiuk συνέστησε τη ζωντανή ροή σε όποια πλατφόρμα είναι η πιο ενεργή όσον αφορά την αλληλεπίδραση των πελατών.

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα