Με υψηλής ποιότητας χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων με έμφαση στους λιανοπωλητές, στη βιωσιμότητα και τον διάλογο. Νέοι θεματικοί τομείς δίνουν νέα ώθηση.
Με τον επιτυχημένο συνδυασμό πλατφόρμας παραγγελιών, κοινοτικής εκδήλωσης καθώς και πρωτοποριακών θεμάτων, η INOVA COLLECTION, που πραγματοποιήθηκε από τις 29 έως τις 31 Αυγούστου 2025, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά τον ρόλο της ως διαδραστική συνάντηση του κλάδου. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, το Messecenter Hofheim Rhein-Main παρείχε το ιδανικό περιβάλλον. Ένα περιβάλλον για αποτελεσματικές παραγγελίες για το φθινόπωρο αλλά και μια εμπνευσμένη εμπειρία εμπορικής έκθεσης.

«Η INOVA COLLECTION δεν είναι μια ανώνυμη έκθεση, αλλά μια αξιόπιστη πλατφόρμα όπου αναδύονται συζητήσεις, κατευθύνσεις και νέες ιδέες. Ο προσωπικός της χαρακτήρας είναι ο αποφασιστικός παράγοντας για πολλούς ανθρώπους. Και επίσης είναι ανεκτίμητος σε αυτές τις οικονομικά δύσκολες εποχές», σχολιάζει η Διευθύντρια Έργου Verena Westphal.
Άλλα σχόλια δείχνουν επίσης πόσο σταθερά έχει εδραιωθεί η έκθεση στον κλάδο. «Η INOVA COLLECTION είναι το ιδανικό μέρος για τους εμπορικούς επισκέπτες που αναζητούν έμπνευση και σχετικές νέες ανακαλύψεις. Αλλά και για τους ανθρώπους που εξαρτώνται από τον αποτελεσματικό προγραμματισμό των παραγγελιών τους». Όπως εξηγεί ο Andreas Filius της Filius Zeitdesign. «Η έκθεση είναι μια σταθερή ημερομηνία όχι μόνο στο ημερολόγιό μας, αλλά και σε αυτό των πελατών μας. Κάτι που είναι υπέροχο». Και ο Frank Heringer της DiamondGroup σχολιάζει επίσης. «Από την έναρξή της πριν από οκτώ χρόνια, η INOVA COLLECTION έχει γίνει ένα πραγματικό brand. Και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τον γερμανικό κλάδο κοσμημάτων χωρίς αυτήν».
Έμφαση στη βιωσιμότητα και τον διάλογο
Σε συνεργασία με τον Ralf G. Schröder (σύμβουλος επιχειρήσεων για τον τομέα των κοσμημάτων και των πολύτιμων λίθων με έμφαση στις δίκαιες και βιώσιμες αγορές) και τη Sophie Koschnick (Diamond Secrets), η INOVA COLLECTION 2025 συνένωσε δύο νέα formats σε έναν κοινό χώρο. Ο Χώρος Βιωσιμότητας έδωσε σκόπιμα έμφαση στην υπεύθυνη παραγωγή κοσμημάτων. Ενώ το «The Stammtisch – όπου τα κοσμήματα, ο σχεδιασμός και η τέχνη της χρυσοχοΐας συναντώνται» μετέφερε για πρώτη φορά τη ψηφιακή συζήτηση στο Facebook σε μια ζωντανή εμπειρία εμπορικής έκθεσης.

«Με τον Χώρο Βιωσιμότητας καταφέραμε να υποστηρίξουμε ενεργά τον διάλογο και να φέρνουμε νέες ιδέες και ερεθίσματα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την θετική ανταπόκριση. Την οποία θεωρούμε σαφή επιβεβαίωση ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο με αυτό το format», καταλήγει ο Ralf G. Schröder σχετικά με την επιτυχημένη παρουσίασή του στην έκθεση. Και η Sophie Koschnick προσθέτει. «Η ψηφιακή συζήτηση στα κοινωνικά μέσα ενισχύει και συνδέει όσους ασχολούμαστε με το επάγγελμα, πέρα από όλα τα όρια. Αυτό το Σαββατοκύριακο βιώσαμε από πρώτο χέρι πόσο ευχάριστο και σημαντικό μπορεί να είναι όταν τα προφίλ μετατρέπονται σε πραγματικά πρόσωπα και αναπτύσσονται προσωπικές σχέσεις από τις ψηφιακές συνομιλίες.»
Ανάδειξη ταλέντων – νικητές του GOLDEN NOVA 2025
Το αποκορύφωμα της πρώτης ημέρας ήταν η απονομή των βραβείων GOLDEN NOVA. Με το σύνθημα «Η γοητεία του τουρμαλίνη – ένας πολύτιμος λίθος στην καρδιά της δημιουργίας». Δέκα υποψήφιοι ταλέντα που είχαν προηγουμένως επιλεγεί από μια κορυφαία επιτροπή εμπειρογνωμόνων παρουσίασαν τις σχεδιαστικές τους ιδέες. Η VALORIMA – η υπηρεσία ασφάλισης κοσμημάτων της Mannheimer – δημιούργησε το ιδανικό περιβάλλον για όλα τα υποψήφια κομμάτια. Παρέχοντας σε κάθε ένα από αυτά μια υψηλής ποιότητας βιτρίνα στην περιοχή απονομής των βραβείων.

Νικήτρια του διαγωνισμού αναδείχθηκε η Pia Kelleter, της Anne Zimmer Schmuck und Galerien, με τα σκουλαρίκια «Echo». Το ασημένιο μετάλλιο κέρδισε η Nele Fleischer της Lelor με το κολιέ «Enoalin». Το χάλκινο μετάλλιο απονεμήθηκε στον Maximilian Przybylka της Κρατικής Ακαδημίας Σχεδίου του Hanau (Staatliche Zeichenakademie Hanau) για το κολιέ «Gelina». Επίσης η αγαπημένη του κοινού ήταν η Alicia Eigenbrodt της Κρατικής Ακαδημίας Σχεδίου του Hanau (Staatliche Zeichenakademie Hanau) με το βραχιόλι της «Watermelon Turmaline». Κέρδισε την ευκαιρία να παρουσιάσει τα έργα της στην INOVA COLLECTION το 2026 και έλαβε μια ατομική παραγωγή μέσων ενημέρωσης αξίας 600 € από την scope Marketing.
Για άλλη μια φορά, οι τρεις νικητές των πρώτων θέσεων κέρδισαν ελκυστικά χρηματικά έπαθλα αλλά και προϊόντα από τους χορηγούς. Φέτος, ο διαγωνισμός έλαβε χορηγία ύψους 1600 ευρώ από την Carl Schaefer Gold and Silver Refinery, 1200 ευρώ από την Rudolf Flume Technik GmbH και 900 ευρώ από την Darbin & Brening. Επιπλέον, η Parcel Broker παρείχε ασφαλή μεταφορά από και προς τον χώρο της εκδήλωσης για τα υποψήφια έργα.
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ:
11–12 Οκτωβρίου 2025 | TREND & ORDER στο Boston Club Düsseldorf
28–30 Αυγούστου 2026 | INOVA COLLECTION στο Messecenter Hofheim Rhein-Main, Wallau
Περισσότερες πληροφορίες: https://inova-collection.de/?lang=en