Οι ξένοι αγοραστές διπλασιάστηκαν σε σύγκριση με τη χειμερινή έκδοση του 2022 (+105%). Επίσης οι ξένοι επισκέπτες έφτασαν σχεδόν το 60% του συνόλου, από 136 χώρες σε όλο τον κόσμο. Με την Ευρώπη να αντιπροσωπεύει το 54,5%, τη Μέση Ανατολή το 9,5%, την Ασία το 9%, την Τουρκία το 9%, τη Βόρεια Αμερική το 7,2%, την Αφρική το 5,4% και τη Λατινική Αμερική το 4,7%.
Μεταξύ των χωρών με τη μεγαλύτερη εκπροσώπηση ήταν οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Τουρκία. Επίσης από την Ευρώπη η Ελλάδα, η Γερμανία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία. Ακόμη από τη Μέση Ανατολή τα Αραβικά Εμιράτα, το Ισραήλ και η Σαουδική Αραβία, από την Ασία η Ινδία, η Ιαπωνία και η Ταϊλάνδη.
Η T.Gold, ήταν η κύρια διεθνής έκθεση καινοτομίας, με τα πιο προηγμένα μηχανήματα χρυσοχοΐας και τις πιο πρόσφατες διαδικασίες εφαρμογής στο χρυσό και τα κοσμήματα. Μια διοργάνωση σε συνεργασία με την A.F.E.M.O. που αύξησε κατά 10% τον εκθεσιακό της χώρο σε αυτή τη διοργάνωση.

Η VO Vintage μια εκδήλωση αφιερωμένη στα vintage ρολόγια και κοσμήματα. Ανοιχτή στο κοινό B2C, με συλλέκτες, ειδικούς και λάτρεις των ρολογιών από την Ιταλία και όλο τον κόσμο, εδραίωσε επίσης την επιτυχία της.
Οι συνολικές μέσες επαφές ξεπέρασαν τα 224 εκατομμύρια ακαθάριστα. Επίσης οι προβολές των επαγγελματικών φορέων στα προφίλ των εκθετών στην πλατφόρμα B2B The Jewellery Golden Cloud ξεπέρασαν τις 200 χιλιάδες.
Οι διάδρομοι του Vicenzaoro 2023 ήταν πάντα γεμάτοι με επαγγελματίες και εξειδικευμένους αγοραστές από όλο τον κόσμο.
Η Vicenzaoro επιβεβαίωσε ότι είναι ένας επιχειρηματικός, εκπαιδευτικός, ενημερωτικός και διαδικτυακός κόμβος. Ένας κόμβος ικανός να παρακολουθεί όλα τα νέα προϊόντα και να προβλέψει τις τάσεις της αγοράς. Με τις κοινότητες Icon, Creation, Look, Essence και Expression. Ακόμη με τον ολοκαίνουργιο χώρο Time για τη σύγχρονη ωρολογοποιΐα και την εφοδιαστική της αλυσίδα.
Το επόμενο ραντεβού με το Vicenzaoro είναι από τις 8 έως τις 12 Σεπτεμβρίου 2023.