Με θετικό πρόσημο έκλεισε η Vicenzaoro 2022.

vicenzaoro-2022-results-Venetico-Magazine-jewelry

Η έκδοση Μαρτίου της  Vicenzaoro - The Jewellery Boutique Show, το πρώτο ευρωπαϊκό ραντεβού για τη βιομηχανία χρυσού και κοσμημάτων, ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Οι επισκέπτες “καλωσορίστηκαν” από την εγκατάσταση “Give” του Lorenzo Quinn. Ένα μήνυμα ειρήνης ακριβώς στην είσοδο της έκθεσης και κατέγραψαν αύξηση 24% σε σύγκριση με την έκδοση του Σεπτεμβρίου 2021.

Πέντε ημέρες επιχειρήσεων, εκθέσεων, εκπαίδευσης, στρογγυλών τραπεζιών και συζητήσεων, σε συνδυασμό με την T. Gold. Τη διεθνή έκθεση μηχανημάτων και προηγμένων τεχνολογιών για τον σχεδιασμό και την παραγωγή κοσμημάτων. Η Vicenzaoro επιβεβαιώνει τον εαυτό της ως διεθνές κέντρο αναφοράς για την εφοδιαστική αλυσίδα κοσμημάτων. Επίσης ως φυσική επιχειρηματική πλατφόρμα, αλλά με ψηφιακές προεκτάσεις. Ακόμη ς κέντρο κατάρτισης για τη βιωσιμότητα, την καινοτομία, τις τάσεις και την ωρολογοποιία για ολόκληρη την αλυσίδα. High-end, κοσμήματα, εξαρτήματα και ημιέτοιμα προϊόντα, διαμάντια, πολύτιμοι και έγχρωμοι λίθοι, τεχνολογίες επεξεργασίας, οπτικό merchandising και συσκευασία.

Παρά τη δύσκολη συγκυρία, η Vicenzaoro συγκέντρωσε έναν υγιή και στέρεο επιχειρηματικό ιστό.

Με συγκεκριμένες προοπτικές για τις πάνω από 1000 εκθέτριες μάρκες (περισσότερες από 140 στην T. Gold), τους 300 αγοραστές που βρέθηκαν εκεί, καθώς και φοιτητές, σχεδιαστές, σχολεία, ιδρύματα και μέσα ενημέρωσης από όλο τον κόσμο. Μια ενιαία κοινότητα, με το VO’Clock Privé, το νέο σαλόνι αφιερωμένο στη σύγχρονη ωρολογοποιία ανοιχτό το Σαββατοκύριακο και στο κοινό των ενθουσιωδών, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του για πρώτη φορά.

Στη διεθνή συμμετοχή συμμετείχαν επίσης φορείς από 127 χώρες, με ιδιαίτερη συμμετοχή από την Ισπανία (6,5% του συνόλου), τη Γερμανία (6,4%), τις Ηνωμένες Πολιτείες (6,3%), την Ελλάδα (5,3%), τη Γαλλία (5,2%), συνολικά 53%.

Μια γενική αισιοδοξία ήταν αισθητή μεταξύ των περιπτέρων. Επίσης χάρη στην ικανότητα της IEG να δημιουργεί νέες μορφές όλα αυτά τα χρόνια, συμβάλλοντας στα αποτελέσματα του τομέα, τα οποία είδαμε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης. Κύκλος εργασιών του 2021 ύψους 8,8 δισ. ευρώ και αυξανόμενες εξαγωγές Made in Italy + 15,7% έναντι του 2019 (+ 54% για το 2020), με διψήφια αύξηση σε σχέση με το 2019 προς τις ΗΠΑ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (εξαγωγές εκτός ΕΕ αξίας 75%).

Τέλος, στη Vicenzaoro είδαμε μία συνεκτική παρουσία φορέων και ενώσεων. Μερικοί από αυτούς είναι το Υπουργείο Εξωτερικών και Διεθνούς Συνεργασίας και του Οργανισμού ICE, Confindustria Federorafi, Confartigianato Orafi, Confcommercio Federpreziosi, CNA Orafi, Confimi Industria Goldsmith και κατηγορία Argentiera, Assocoral, AFEMO – Ένωση Κατασκευαστών Εξαγωγέων Μηχανημάτων Κοσμήματος, σε διεθνές επίπεδο CIBJO – Παγκόσμια Συνομοσπονδία Κοσμήματος η οποία πραγματοποίησε τη Γενική Συνέλευσή της στην έκθεση και FHH – Fondation de la Haute Horlogerie.

Η  Vicenzaoro ανανέωσε το ραντεβού της για τις 9-13 Σεπτεμβρίου 2022.

Πηγή: www.vicenzaoro.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα