Το πρόγραμμα του συνεδρίου προσφέρει στους εμπειρογνώμονες μια πλατφόρμα εξέτασης των βασικών θεμάτων της βιωσιμότητας και του μέλλοντος του λιανικού εμπορίου. Η εξαιρετική δεξιοτεχνία θα τιμηθεί στη βραδιά γκαλά Inhorgenta Award.
“Βλέπουμε μεγάλη αισιοδοξία και εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών μας. Καθώς σε όλη την Ευρώπη, τα μέτρα για την πανδημία χαλαρώνουν και ο κλάδος του κοσμήματος δείχνει μία σταθερότητα. Και τους δύο αυτούς παράγοντες τους βλέπουμε στη συμμετοχή στην Inhorgenta Munich 2022. Οι 800 εγγεγραμμένοι εκθέτες το επιβεβαιώνουν, εξηγεί ο Klaus Dittrich, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Messe München. “Αυτό επιβεβαιώνει εντυπωσιακά την κορυφαία ευρωπαϊκή έκθεση για κοσμήματα, ρολόγια και πολύτιμους λίθους”. Φέτος η Inhorgenta Munich θα καλύπτει πέντε αντί για έξι αίθουσες και θα είναι έτσι λίγο πιο συμπαγής. Ωστόσο συνεχίζει να είναι σε θέση να προσφέρει μια ολοκληρωμένη, διεθνή επισκόπηση της αγοράς και να αποτελεί πλατφόρμα για πολύτιμες επαφές. “Η ιδέα μας για την προστασία και την υγιεινή εξασφαλίζει μια ασφαλέστερη επίσκεψη στην εμπορική έκθεση”.
Η νέα ημερομηνία την άνοιξη πείθει πολλούς εκθέτες.
Η Thomas Sabo και πολλοί άλλοι νέοι εκθέτες στηρίζουν την Inhorgenta Munich 2022. Για παράδειγμα οι Ana Cardim, Bloch & Co, EDC, egf Manufaktur, Farbergé, Frieden, Giovanni Raspini και ShowPress Jewellery. Για πρώτη φορά οι Belchengruppe, Cyrus Watches, Daniel Wellington, Giberg, LIU JO, Mondaine, Montres Edox, Nordgreen, SEIKO και Sherpa Watches θα είναι στον τομέα των ρολογιών.
Και άλλοι εκθέτες που δεν συμμετείχαν τον Φεβρουάριο θα επωφεληθούν τώρα από τη νέα ημερομηνία. Μερικοί απο αυτούς: οι Anke Gralfs, August Mayer, Citizen Myota, Copenhagen Watch Group, Hizakiahu Kupfer, Horbach, Katinka Neuner, Kettenmacherin, Eva Steinberg, Mig-O-Mat, Nebert, Nomad’s, Noble Osmium, Rubin, Taloumis, Terré και Wonderland Trade Solutions.
Εφάπαξ μετακίνηση των αιθουσών C.
Για τη φετινή έκδοση της έκθεσης, τον τομέα “Σύγχρονος Σχεδιασμός” θα τον βρούμε χωρισμένο μεταξύ δύο άλλων αιθουσών. Σχεδιαστές και κατασκευαστές κοσμημάτων, εκθέτες του Concepts Forum και εκθέτες των ειδικών τομέων Sustainability, Silversmithing και Brand New θα τους βρίσκετα στην αίθουσα B2 “Elegance & Lifestyle”. Συγκερκιμένα περιλαμβάνουν το κλασικό κόσμημα, πολύτιμους λίθους, lifestyle και κοσμήματα τάσεων. Επίσης οι τομείς Inhorgenta Campus, Future Retail, Trendfactory και Campus Talks θα μεταφερθούν στην αίθουσα A2 “Technology & Bijoux”. Περιλαμβάνουν το σπίτι των σχολών ωρολογοποιίας καθώς και των εταιρειών τεχνολογίας, εξοπλισμού εργαστηρίων, συσκευασίας και λογισμικού. Επίσης, ο ειδικός σχεδιασμός της αίθουσας του τομέα “Σύγχρονο σχέδιο” θα αλλάξει χώρο.
Λόγω του κέντρου εμβολιασμού και μιας παράλληλης εκδήλωσης, η αίθουσα C1 “Carat” θα μετακινηθεί επίσης. Συγκεκριμένα στην B3, όπου βρίσκουμε τους πολύτιμους λίθους, τα μαργαριτάρια και τακοσμήματα από γνήσιες πέτρες.
Πλούσιο πρόγραμμα στο Trendfactory.
Το πρόγραμμα του συνεδρίου το καθορίζουν δύο βασικά θέματα: η βιωσιμότητα και το μέλλον του λιανικού εμπορίου. Μεταξύ των κορυφαίων ομιλητών είναι ο Kyle Rodrick της Bijoux Review, ο οποίος θα αναδεικνύει τη βιώσιμη αφήγηση ιστοριών. Ακόμη η Elle Hill, διευθύνουσα σύμβουλος της Hill & Co, που στοχεύει στο ψηφιακό μέλλον – και πώς να το επιτύχουμε. Τέλος η επιστήμονας πληροφορικής Johanna Pirker αναλύει πώς τα παιχνίδια και τα περιβάλλοντα εικονικής πραγματικότητας είναι ικανά να προωθήσουν την καινοτομία. Επιπλέον πολλά άλλα έξυπνα μυαλά θα παράσχουν πολύτιμες πληροφορίες, από τα NFTs έως τη βιώσιμη διοίκηση επιχειρήσεων.
ΒΡΑΒΕΙΟ INHORGENTA
Η τελετή απονομής του βραβείου Inhorgenta Award θα γίνει στις 9 Απριλίου, στην αποκλειστική βραδιά γκαλά που θα φιλοξενήσει η Vivianne Geppert. Οι κριτές είναι: ο ειδικός σε θέματα ρολογιών και συγγραφέας Gisbert L. Brunner, η Sarah Fabergé (Διευθύντρια Ειδικών Προγραμμάτων Fabergé), η Jantje Fleischhut (Καθηγήτρια Σχεδιασμού Νέων Βιοτεχνικών Αντικειμένων), η Anja Heiden (Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της WEMPE), η Siems Luckwaldt (Διευθύντρια Lifestyle “Capital” και “Business Punk”), ο σχεδιαστής κοσμημάτων Leo Mathild, ο σχεδιαστής Patrik Muff, η ιδρύτρια και αρχισυντάκτρια Katerina Perez και η Nina Schwichtenberg, blogger και ιδιοκτήτρια brand μόδας.
Πηγή: inhorgenta.com