INHORGENTA MUNICH 2022 Eπιτυχημένο νέο ξεκίνημα μετά από δύο χρόνια πανδημίας.

Επιβλητική επιβεβαίωση της INHORGENTA ως η κορυφαία πλατφόρμα της Ευρώπης για τη βιομηχανία ρολογιών, κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Η INHORGENTA MUNICH, που είχε αναβληθεί για την άνοιξη, πραγματοποιήθηκε από τις 8 έως τις 11 Απριλίου 2022 και είχε μεγάλη και διεθνή συμμετοχή σε μια δύσκολη εποχή. Η βιομηχανία ρολογιών, κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων αξιοποίησε εντατικά την πλατφόρμα για να προωθήσει την επιχειρηματική της επιτυχία. Το αποκορύφωμα ήταν η παρουσίαση του βραβείου INHORGENTA AWARD, με το οποίο αναγνωρίστηκαν εξαιρετικά ρολόγια, κοσμήματα και μια άποψη λιανικής πώλησης.

“Μετά από μια υποχρεωτική διακοπή δύο ετών λόγω της πανδημίας και την αναβολή της για τον Απρίλιο, η INHORGENTA MUNICH επιβεβαίωσε πειστικά τη θέση της. Επιβεβαιώνεται η θέση της ως η κορυφαία πλατφόρμα της Ευρώπης για τη βιομηχανία ρολογιών, κοσμημάτων και πολύτιμων λίθων”. Αυτά εξηγεί ο Klaus Dittrich, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Messe München. “Οι 732 εκθέτες από 33 χώρες και οι 17.285 επισκέπτες από 79 χώρες αποτελούν μια ξεκάθαρη ψήφο. Το ποσοστό των διεθνών επισκεπτών έχει αυξηθεί στο 40%. Μεταξύ των εκθετών το ποσοστό αυτό είναι σταθερό στο 45%”.

Μετά τη Γερμανία, οι δέκα πρώτες χώρες επισκεπτών ήταν η Αυστρία, η Ελβετία, η Ολλανδία, η Ιταλία, η Τσεχική Δημοκρατία, το Βέλγιο, η Μεγάλη Βρετανία και Ιρλανδία, η Ισπανία, η Δανία και η Ουγγαρία. Για πρώτη φορά, επισκέπτες ήρθαν, μεταξύ άλλων, από τη Βραζιλία, τη Μάλτα και το Βιετνάμ.

Οι δέκα πρώτες χώρες εκθετών μετά τη Γερμανία ήταν η Ιταλία, η Ινδία, η Πολωνία, το Βέλγιο, η Ελβετία, η Αυστρία, η Γαλλία, η Ισπανία, η Τουρκία και η Ελλάδα. Στους νέους εκθέτες περιλαμβάνονταν μάρκες κοσμημάτων όπως οι Thomas Sabo, Fabergé, Frieden και Giovanni Raspini. Στον τομέα των ρολογιών οι Belchen Group, LIU JO, Mondaine και SEIKO. “Οι εκθέτες επιβεβαίωσαν ότι οι ομάδες των επισκεπτών ήταν υψηλού επιπέδου. Γεγονός που αντανακλάται επίσης στην επιτυχία του προγράμματος Top Buyer: 500 κορυφαίοι πελάτες που είχαν προηγουμένως εντοπιστεί από τους εκθέτες βρέθηκαν στο χώρο”, αναφέρει η Elena Jasper, διευθύντρια της έκθεσης INHORGENTA.

Τάση: διαρκής αξία και ισχυρά εμπορικά σήματα.

“Ως η κορυφαία διεθνής πλατφόρμα, η INHORGENTA παρέχει νέες ιδέες για το μέλλον και πολύτιμη έμπνευση για τις επιχειρήσεις. Σηματοδοτεί μια νέα αρχή για τον κλάδο”, λέει ο Stephan Lindner, πρόεδρος της Γερμανικής Ένωσης Κοσμηματοπωλών (BVJ). Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους πανδημίας του 2021, η συνολική αγορά κοσμημάτων και ρολογιών είχε ανακάμψει ελαφρώς. Αλλά εξακολουθεί να απέχει πολύ από τα προ της κρίσης επίπεδα. “Βλέπουμε επίσης ότι σε περιόδους κρίσης, οι πελάτες παίρνουν μια σαφή απόφαση υπέρ της αξίας και της ποιότητας, σε αντίθεση με τη γρήγορη κατανάλωση. Στον κλάδο μας, αυτό φαίνεται στην τάση προς τον χρυσό, τα διαμάντια και τις ισχυρές μάρκες”.

Οι εκθέτες βλέπουν μεγάλη προστιθέμενη αξία στην εμπορική έκθεση.

“Μετά από μια διακοπή οκτώ ετών, συμμετέχουμε και πάλι στην INHORGENTA. Μπορέσαμε να δημιουργήσουμε και να ανανεώσουμε πολλές εθνικές και διεθνείς επαφές. Επίσης να παρουσιάσουμε τις συλλογές μας και να τις πουλήσουμε. Με τον τρόπο αυτό μπορέσαμε να εκπληρώσουμε τους στόχους μας στην εμπορική έκθεση”, εξηγεί η Brigitte Aeschbach, ιδιοκτήτρια της Frieden. Και ο Christian Schaffrath από την ομώνυμη μάρκα λέει: “Για εμάς, η INHORGENTA MUNICH είναι το κατάλληλο μέρος. Η έναρξη του έτους -αν και αργά φέτος- χωρίς αυτή την έκθεση παραγγελιών θα ήταν αδιανόητη για εμάς”.

Ο Oliver Besta, διευθυντής χονδρικής της THOMAS SABO, δηλώνει: “Η συμμετοχή μας στην INHORGENTA ανταποκρίθηκε απόλυτα στις προσδοκίες μας. Χάρη στο περίπτερό μας και τις εντατικές, προσωπικές συζητήσεις, είχαμε την τέλεια ευκαιρία να παρουσιάσουμε την ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή συλλογή μας. Θα επιστρέψουμε και ήδη ανυπομονούμε για το 2023”. Ο Karsten Isermann, Διευθυντής Πωλήσεων της Citizen Watch Europe, επιβεβαιώνει τη σημασία της έκθεσης για την επιχειρηματική επιτυχία της εταιρείας. “Και φέτος, η INHORGENTA αποδείχθηκε η ιδανική πλατφόρμα για τον όμιλο της μάρκας μας. Για να παρουσιάσουμε το χαρτοφυλάκιό μας και τα σχέδιά μας για το μέλλον. Λάβαμε πολλά θετικά σχόλια και είμαστε πολύ χαρούμενοι που η έκθεση πραγματοποιήθηκε και πάλι”. Ο Markus Paul Wild, διευθύνων σύμβουλος της Paul Wild, εξηγεί. “Ήταν εξαιρετικά σημαντικό να έχουμε και πάλι μια βιτρίνα για τα προϊόντα μας – υπάρχει ανάγκη για πληροφόρηση στην αγορά. Και η INHORGENTA είναι μία από τις κορυφαίες εμπορικές εκθέσεις στην Ευρώπη”.

Κορυφαία στιγμή της έκθεσης: το βραβείο INHORGENTA AWARD.

Περίπου 450 καλεσμένοι από τον κλάδο γιόρτασαν τους φετινούς νικητές του INHORGENTA AWARD στην BMW Welt. “Ήταν τιμή μου να είμαι μέλος της κριτικής επιτροπής. Η επιθυμία για διαφορετικότητα ήταν πολύ εμφανής μεταξύ των υποβληθέντων έργων. Ήταν ιδιαίτερα αισθητή στη χρήση των υλικών και στη μεγάλη ποικιλία των στυλ σε κάθε κατηγορία”, λέει η Sarah Fabergé, Διευθύντρια Ειδικών Έργων Fabergé. Το διάσημο τρόπαιο απονεμήθηκε στους: Autore Pearls (Fine Jewelry), COEUR DE LION (Fashion Jewelry), Breuning (Designer of the year), Jonathan Holz (Design Newcomer of the Year), Fréderique Constant (Watch Design), Juwelier Böckelmann (Next Generation Retail), Uhrenfabrik Junghans (Retailers Choice-Best Watch) και MANU Schmuckwerkstatt (Retailers Choice-Best Piece of Jewelry).

Το  Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο με Δελτίο Τύπου μας ενημερώνει:

Οχτώ ελληνικές εταιρίες στη Διεθνή Κλαδική Έκθεση Αργυροχρυσοχοΐας, Ρολογιών, Εξοπλισμού Εργαστηρίων και Πολύτιμων Λίθων, INHORGENTA MUNICH 2022.

Δυναμική παρουσία με οκτώ συμμετοχές είχε η Ελλάδα στη Διεθνή Κλαδική Έκθεση Αργυροχρυσοχοΐας, Ρολογιών, Εξοπλισμού Εργαστηρίων και Πολύτιμων Λίθων, INHORGENTA MUNICH 2022. Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στις 8 – 11 Απριλίου 2022 από τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Μονάχου. Τον Οργανισμό αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα και Κύπρο το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Πιο συγκεκριμένα, στην INHORGENTA MUNICH 2022 συμμετείχαν οι εταιρίες:

Apostolos Jewellery, ATELIER ERRIKOS Errikos Andreopoulos – Maria Chatzalexi O.E, Fotini Psarouli Jewellery, Krinaki Foteini Krinaki Handmade Jewelry, MARGONI COLLECTION, Ploumi Evag-Paragioudakis Spyr O.E., Taloumis IKE, και WHITE DIAMOND LP.

Στη διοργάνωση συμμετείχαν 1.052 εκθέτες από 33 χώρες, παρουσιάζοντας τα προϊόντα τους σε 17.285 εμπορικούς επισκέπτες από 79 χώρες.

Σημειώνεται ότι, στην INHORGENTA MUNICH, παρουσιάζονται κοσμήματα, ρολόγια, λουράκια, πολύτιμους λίθους, πέρλες, θήκες, ασημένια είδη, μαργαριτάρια κ.α. Επίσης παρουσιάζονται μηχανήματα για την αργυροχρυσοχοΐα, εξοπλισμοί χρυσοχοείων, λογισμικά προγράμματα καθώς και στρατηγικές μάρκετινγκ στον κλάδο του κοσμήματος. Τη διοργάνωση πλαισιώνει ένα πλήρες πρόγραμμα ομιλιών πάνω στα θέματα και στις ανάγκες του κλάδου.

Η επόμενη INHORGENTA MUNICH πρόκειται να λάβει χώρα στο Εκθεσιακό Κέντρο του Μονάχου, από τις 22 μέχρι τις 27 Φεβρουαρίου 2023.

Κάθε ενδιαφερόμενος για την INHORGENTA MUNICH μπορεί να απευθύνεται στο Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο στο τηλ.: 210 64 19 037. Ή να ανατρέχει στην ειδική ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου για τις εκθέσεις: www.german-fairs.gr και στην ιστοσελίδα της έκθεσης: www.inhorgenta.com.

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα