Η διοργάνωση όχι μόνο επιβεβαίωσε τους εξαιρετικούς αριθμούς του περασμένου έτους, αλλά άγγιξε και το ρεκόρ της διεθνούς διάστασης. Στην πραγματικότητα, η επισκεψιμότητα των ξένων – μεγαλύτερη από εκείνη των Ιταλών – έφτασε τον εξαιρετικό αριθμό συμμετοχών. 145 χώρες από όλο τον κόσμο, με την Τουρκία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γερμανία, την Ισπανία και την Ελλάδα να πρωταγωνιστούν. Επίσης και ενδιαφέρουσες αφίξεις από χώρες όπως η Βόρεια Κορέα και η Αυστραλία.
«Κερδίσαμε την πρόκληση της διεθνικότητας». Σχολίασε ο Corrado Peraboni, Διευθύνων Σύμβουλος του Ιταλικού Εκθεσιακού Ομίλου, σχετικά με την έκθεση Vicenzaoro January 2025. «Πριν από αρκετά χρόνια, αποφασίσαμε να αναδείξουμε τα κορυφαία προϊόντα μας στο εξωτερικό. Μια επιτυχημένη στρατηγική που αύξησε αποφασιστικά την επισκεψιμότητα από το εξωτερικό στις πιο σημαντικές εκδηλώσεις μας στην Ιταλία».

Ο Matteo Farsura, επικεφαλής του τμήματος χρυσού και κοσμημάτων της IEG, υπογράμμισε. «Με 1.300 μάρκες και τη συμμετοχή ολόκληρης της αλυσίδας εφοδιασμού κοσμημάτων. Από τις τεχνολογίες αλλά και έως την υψηλή κοσμηματοποιία. Η Vicenzaoro επιβεβαιώνει τη θέση της ως παγκόσμια πλατφόρμα αναφοράς. Ευνοώντας επίσης το διάλογο μεταξύ των διαφόρων τμημάτων για την κάλυψη των αναγκών των διαφόρων αγορών. Παράλληλα, με τη συμμετοχή 650 νέων σπουδαστών κατά την εναρκτήρια ημέρα και περαιτέρω εμπεριστατωμένες συζητήσεις στο πλαίσιο του πλήρους προγράμματος, μαζί με τις κύριες επαγγελματικές ενώσεις, επιβεβαιώθηκε η κεντρική σημασία της κατάρτισης και της εναλλαγής γενεών».
Ένας τομέας που, στις ιδιαιτερότητες του Made in Italy, συνεχίζει τη θετική του πορεία: τους πρώτους 10 μήνες του 2024. Τα έσοδα της βιομηχανίας κοσμημάτων αυξήθηκαν κατά 5,8% (στοιχεία Istat). Με τις εξαγωγές να είναι πιο δυναμικές από την εγχώρια αγορά (+7,2% έναντι +3,0%).
Χάρη στην ανάπτυξη προσαρμοσμένου περιεχομένου σε μια ιδιαίτερα ενεργητική ατμόσφαιρα και σε μια κομψή και διακριτική εμφάνιση και αίσθηση. Η κοινότητα του τομέα αντιλαμβάνεται το Vicenzaoro ως ένα θεμελιώδες σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, των σχέσεων και της γνώσης. Αρκεί να σκεφτείτε την έγκυρη ματιά στο μέλλον μέσω του Trendvision Jewellery + Forecasting, του ανεξάρτητου παρατηρητηρίου της IEG. Επίσης τα θέματα που συνδέονται με την τεχνολογία και την ESG στο επίκεντρο της συζήτησης. Με τις εκδηλώσεις που διοργανώνουν η CIBJO και το Jewellery Technology Forum που προωθεί η Legor, πριν το ντεμπούτο του The Vicenza Symposium τον Σεπτέμβριο. Μιας διεθνούς επιστημονικής εκδήλωσης με θέμα τις τεχνολογίες, τα μέταλλα αλλά και τις επείγουσες ανάγκες που συνδέουν το κόσμημα και τη μόδα.

Η Vicenzaoro πραγματοποιήθηκε σε συνδυασμό με την T.Gold, η οποία ανέδειξε την αριστεία των τεχνολογιών του κλάδου. Η T.Gold με την επέκταση του Expo Centre, θα πραγματοποιείται στους χώρους της Vicenzaoro από το δεύτερο εξάμηνο του 2026. Επίσης την VO Vintage, την έκθεση εκλεκτών vintage ρολογιών. Καθώς και τη συνεργασία με τον Δήμο της Vicenza στο VIOFF, το βιωματικό event εκτός έκθεσης. Ένα evemt που αφορούσε επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Η πληρότητα της προσφοράς, η επιχειρηματική κεντρικότητα και η παγκόσμια απήχηση στα μέσα ενημέρωσης έκαναν για άλλη μια φορά την εκδήλωση αυτή την καρδιά του παγκόσμιου κοσμήματος και της χρυσοχοΐας.
Πηγή: naj.co.uk