H 70η VicenzaOro ολοκληρώθηκε.

Συνολικά, η έκθεση προσέλκυσε 1.200 εκθέτες και επισκέπτες από 132 διαφορετικές χώρες, σύμφωνα με τους διοργανωτές της VicenzaOro.

Instagram

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας, για να ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στον κόσμο του κοσμήματος αλλά και όχι μόνο!

Η τελευταία έκδοση της VicenzaOro αποκάλυψε μια ιστορία δύο αγορών. Οι επώνυμες μάρκες κοσμημάτων παρουσίαζαν αισιόδοξη διάθεση, ενώ πολλοί έμποροι διαμαντιών εξέφρασαν χαμηλή εμπιστοσύνη λόγω των πρόσφατων μειώσεων των τιμών.

Η έκθεση, η οποία πραγματοποιήθηκε στον κόμβο παραγωγής της Ιταλίας από τις 6 έως τις 10 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε ήσυχα. Με πολλούς να σχολιάζουν ότι οι Ιταλοί λιανοπωλητές ήταν ακόμη απασχολημένοι με την τουριστική περίοδο. Και πήρε γρήγορα ώθηση με μεγάλη προσέλευση τις επόμενες τρεις ημέρες.

Τα τμήματα με τα χύμα διαμάντια και τους πολύτιμους λίθους δεν παρουσίασαν ιδιαίτερα μεγάλη επισκεψιμότητα. Ωστόσο, οι εταιρείες υψηλής ποιότητας και οι μάρκες κοσμημάτων υψηλής αισθητικής και μόδας προσέλκυσαν αξιοσημείωτο όγκο επισκεπτών και ερευνών.

Το κλίμα ήταν «πολύ αδύναμο», παρατήρησε ένας εκθέτης τρίτης γενιάς στο τμήμα διαμαντιών, ο οποίος προτίμησε να μην κατονομαστεί. Εξηγώντας ότι «οι έμποροι φοβούνται για τα προς το ζην και έχουν χάσει την πίστη τους στην αγορά».

Άλλοι εξέφρασαν μια πιο αισιόδοξη προοπτική. Ο Chetan Jasani, διευθυντής μάρκετινγκ της Komal Gems, επεσήμανε τις καλές ευκαιρίες για επιχειρήσεις στην Ευρώπη. Καθώς επίσης τα επιτόκια μειώνονται και ο τουρισμός γνωρίζει άνθηση. «Είναι μια καλή στιγμή για να αγοράσουν οι καταναλωτές», δήλωσε. «Οι άνθρωποι του κλάδου δεν είναι αρνητικοί. Έχουν επίγνωση των δύσκολων συνθηκών της αγοράς και είναι προσεκτικοί με τις αγορές τους».

Ο Bhumik Gajera, διευθυντής της Millenium Gems, σημείωσε τη σταθερή ζήτηση για προϊόντα συσκευασίας και εντυπωσιακά σχήματα,. Αλλά προειδοποίησε για την αποσταθεροποίηση της διάθεσης μετά από περισσότερες πτώσεις τιμών και χαμηλότερη παραγωγή.

Μεταξύ των επαναλαμβανόμενων θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν τα προβλήματα που προκύπτουν από τη μειωμένη παραγωγική ικανότητα. Η έλλειψη συγκεκριμένων εμπορευμάτων, συμπεριλαμβανομένων των διαμαντιών της τάξης των 2 έως 3 καρατίων και των φανταχτερών σχημάτων, όπως οι καρδιές, απασχόλησε πολλούς εμπόρους.

Οι νέες κυρώσεις κατά της Ρωσίας από την Ομάδα των Επτά (G7) και τα μέτρα για τον εντοπισμό διαμαντιών ρωσικής προέλευσης δεν αποτέλεσαν σημαντικό θέμα ανησυχίας. Με τους περισσότερους να αποτιμούν το θέμα ως άσχετο. Όσον αφορά την αύξηση των τιμών του χρυσού, η άποψη ήταν ότι δεν επηρέασε πραγματικά τα κοσμήματα με διαμάντια.

Οι μάρκες που είναι γνωστές για τα κομμάτια που φέρουν την υπογραφή τους με μεγάλη περιεκτικότητα σε χρυσό, όπως η Peruffo, είχαν μια πιο επιφυλακτική αντίδραση. Στο μυαλό των καταναλωτών, η αύξηση των τιμών του χρυσού αύξησε την αξία του χρυσού.

«Αναμένουμε ότι οι τιμές του χρυσού θα συνεχίσουν να αυξάνονται, επηρεασμένες από τις τρέχουσες παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες και τις γεωπολιτικές εντάσεις. Οπότε υπάρχει κάποιο επίπεδο διστακτικότητας στην αγορά γενικά. Αλλά οι αγοραστές είχαν μεγάλη παρουσία στην έκθεση», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Enrico Peruffo.

Στο μυαλό των καταναλωτών, η αύξηση των τιμών του χρυσού αύξησε τις επενδυτικές δυνατότητες των κοσμημάτων. Και θα μπορούσε να παίξει υπέρ του τομέα, παρατήρησε ο Jasani της Komal.

Πολλοί εκθέτες στα τμήματα κοσμημάτων παρατήρησαν ότι οι αγοραστές δεν είχαν ακόμη παραγγείλει για την περίοδο των διακοπών. Επειδή η έκθεση πραγματοποιήθηκε δύο εβδομάδες νωρίτερα από το συνηθισμένο. Αυτό για να εξυπηρετήσει τις ημερομηνίες των εκθέσεων της Μπανγκόκ και του Χονγκ Κονγκ. Και ήταν δύσκολο να αποφασίσει κανείς για αγορές στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για τα κλασικά διαμαντένια κοσμήματα και τα αποκλειστικά κομμάτια με πολύτιμους λίθους. Ο Filippo Picchiotti, γενικός διευθυντής της Picchiotti, ανέφερε ότι οι πελάτες του στις ΗΠΑ ενδιαφέρονταν για κομμάτια της τάξης των 20.000 έως 50.000 δολαρίων (λιανική πώληση) και ότι τα βραχιόλια τένις και οι βέρες  με διαμάντια ήταν δημοφιλή.

Η Katia Olivucci, σχεδιάστρια στο Giovanni Ferraris, τόνισε ότι οι περίπλοκες δημιουργίες από τιτάνιο είναι τάση μεταξύ των κορυφαίων Αμερικανών συλλεκτών. Επιβεβαίωσε επίσης ότι οι παραγγελίες για τις γιορτές θα γίνονταν μετά την έκθεση.

Συνολικά, η έκθεση προσέλκυσε 1.200 εκθέτες και επισκέπτες από 132 διαφορετικές χώρες, σύμφωνα με τους διοργανωτές της VicenzaOro. Το ποσοστό των επισκεπτών από την Ευρώπη αυξήθηκε στο 63,37% – έναντι 52% τον περασμένο Σεπτέμβριο – με επικεφαλής την Ισπανία, τη Γαλλία και τη Γερμανία, ενώ το μερίδιο των επισκεπτών από την Ασία και τη Μέση Ανατολή έφτασε το 21% (17% το 2023). Η επόμενη διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί από τις 17 έως τις 21 Ιανουαρίου 2025.

Πηγή: rapaport.com

Αποποίηση ευθυνών: Οι πληροφορίες αυτές έχουν συλλεχθεί μέσω δευτερογενούς έρευνας και το veneticomagazine.gr δεν ευθύνεται για τυχόν σφάλματα σε αυτές.

Μοιρασου αυτο το αρθρο

διαβαστε
περισσοτερα